Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-11-22, 17:01
  #73
Medlem
Synd det inte är mer aktivitet i denna tråden. Skulle gärna uppleva en härlig tantra eller sensuell massage. Med detta menar jag det som beskrivs i texter där det är lång behandling där jag som mottagare får en härlig stund!
Citera
2015-12-30, 16:38
  #74
Medlem
sandra92s avatar
Bumpar tråden!
Vill gärna testa göra detta på killen jag träffar men hittar inte beskrivning på teknik, hoppas någon snäll själ är villig att hjälpa hitta beskrivning, eller beskriva själva ni som varit o fått en
Citera
2015-12-31, 14:14
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Bumpar tråden!
Vill gärna testa göra detta på killen jag träffar men hittar inte beskrivning på teknik, hoppas någon snäll själ är villig att hjälpa hitta beskrivning, eller beskriva själva ni som varit o fått en

Svårt att beskriva i ord, dock en grym känsla att få njuta av! Jag ska i alla fall ge lite info som jag uppfattat.

Det hela ska vara en lugn miljö och det ska bara vara där och då som gäller. Det gäller att komma in i en gemensam harmoni vilket inkluderar andningen. Sedan ska en helhetsnärvaro byggas upp där det finns en givare och en mottagare. Givaren ska skapa en böljande känslor där det finns både toppar och dalar i intensivitet.

Hur man berör, rör sig mm är nog personligt för det är viktigt att givaren är harmonisk. Om det används fjädrar, smaker mm är nog mycket upp till givaren.

Killen som du träffar ska vara lycklig, detta är en grym upplevelse att få njuta av!

Lycka till!
Citera
2017-03-09, 17:31
  #76
Medlem
Har sett att en hel del thaimassage salonger i mellan Sverige erbjuder Tantra massage. Är det nån mer som har testat som vill byta erfarenheter?
Citera
2017-03-10, 06:22
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppandepopcorn
Har sett att en hel del thaimassage salonger i mellan Sverige erbjuder Tantra massage. Är det nån mer som har testat som vill byta erfarenheter?

😊brudarna på thaisalongerna har inte en susning om de sju chakran mm...nä googla och leta upp en som har studerat detta på riktigt...Finns några stycken...men focus är inte en utlösning som folk fått för sig...
Finns en terapeut som tydligen verkar i skåne och Stockholm...
Citera
2017-10-29, 01:15
  #78
Medlem
Bdonks avatar
Skulle gärna testa detta men utan en happy ending skulle det kännas ganska så meningslöst. Att först bli uppeggad och så är det bara massage och inget mer. Skulle bli grymt besviken och det är kanske bäst att söka upp tantra-massage utomlands där det inte är så himla strikt med sexuella tjänster som det är här i Sverige.
Citera
2017-10-29, 16:49
  #79
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Skulle gärna testa detta men utan en happy ending skulle det kännas ganska så meningslöst. Att först bli uppeggad och så är det bara massage och inget mer. Skulle bli grymt besviken och det är kanske bäst att söka upp tantra-massage utomlands där det inte är så himla strikt med sexuella tjänster som det är här i Sverige.
Jag tycker du ska testa, jag skulle tro du blir positivt överraskad.
Det blev jag. :-)
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback