Jag har funderat länge på att gå dit, men har inte blivit av hittills. Så om någon härinne har provat den massageform (Eller annan oxå för den delen) på Blue Diamond så skriv gärna ett litet omdöme och om det rekommenderas eller ej.
Hej på er. Så var det snart två år sedan jag startade denna tråd om Tantra Massage.
Tyvärr har jag jobbat för mycket för att engagera mig i hobbyn, men däremot har jag försökt envetet lobba min lokala massage terapeut att börja med Tantra. Men det är svårt.
För er som fortfarande inte hajar hur jäkla coolt det är med lingam massage måste titta på de instruktions DVDer som finns att köpa.
Så har man testat tantramassage.
Måste säga att massagen var underbar och ngra snäpp bättre än thaimassage. Precis varje millimeter av ens kropp masserades och det varade i 60 minuter. Dush, fika och eftersnack så totalt var man där i 90 minuter.
Kvinnorna som masserar är i 40 års åldern.
Finns i mellersta Sverige.
Där har även jag varit. Mycket skön massage speciellt på slutet.
Planerar att besöka dem igen inom kort.
Information finns på nätet. "Den som söker letar........."
Finns det någon Tantra i "Östra Svealand" då? Nu frågar jag inte efter namn och adress utan undrar om det i över huvudtaget finns någon i "Östra Svealand" för att jag själv ska leta.
Det där med tantra massage låter intressant.
Någon som har nya erfarenheter ifrån ett nära land i väst i stor stad eller lite mindre stad?
Bra/dåliga saker.
Tantra ett intressant ämne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!