Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-17, 17:59
  #13
Medlem
lipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio
Jaja, men nu orkar jag inte bry mig om henne, finns fler fiskar i sjön och nu snart ska jag på semester. Ska bli skönt att bara slappa och ha det kul och då kan man liksom vara lite lösaktig då ingen jävel lär veta vem jag är. Så det blir skönt att få någonting annat att tänka på.

Jag vet att hon är väldigt osäker på sig själv, hon är sjukt snygg men hon ser inte det själv. Men hon är lite perfektionist av sig med och väldigt pryd och jag är liksom en person som är väldigt spontan av mig och skäms inte för att göra bort mig. Jag tror inte hon klarar min typ av människa. På sättet som vi är, är vi väldigt annorlunda men intressen och åsikter är det typ nästintill hundra procent gemensamt.

Gör nästan ont i mig att läsa det här... att du så lätt går vidare från henne! Fyfan
</3 känns som du kunde varit en kille jag träffa förut, ofattbart hur ni bara går vidare... så som du beskrev henne är jag själv så känns verkligen sorgligt.. har träffat såna som dig ochde har skett samma typ.. fan..
Citera
2012-01-17, 19:14
  #14
Medlem
Kosmios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lipz
Gör nästan ont i mig att läsa det här... att du så lätt går vidare från henne! Fyfan
</3 känns som du kunde varit en kille jag träffa förut, ofattbart hur ni bara går vidare... så som du beskrev henne är jag själv så känns verkligen sorgligt.. har träffat såna som dig ochde har skett samma typ.. fan..

Träffar jag en tjej som jag gillar och verkligen är intresserad av så går jag inte hundra procent för det men om inte personen känner detsamma kan jag inte mer än att bara gå vidare. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte tänker på henne fortfarande, det gör jag. Och jag skulle må bättre att veta att vi skulle träffas nu på fredag. Men nu är som de är och jag vill inte tänka så mycket på det och därför ska det bli skönt att åka på semester för att "ladda om batterierna" och ta nya tag i livet.

Vad är sådana som mig?
Citera
2012-01-17, 19:25
  #15
Medlem
Mrchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lipz
Gör nästan ont i mig att läsa det här... att du så lätt går vidare från henne! Fyfan
</3 känns som du kunde varit en kille jag träffa förut, ofattbart hur ni bara går vidare... så som du beskrev henne är jag själv så känns verkligen sorgligt.. har träffat såna som dig ochde har skett samma typ.. fan..


Ja men vad fan ska han göra då?
Jag tycker det är bra att han har annat å tänka på och att han kan gå vidare, som han sa så finns det fler fiskar i sjön, man ska aldrig låta sånt här slå ner en...

Det var HON som "dumpade" honom och inte tvärt om, om hon nu känner något för honom så får hon fan kämpa för att återupprätta deras gemenskap, OM TS nu vill ha mer med henne å göra vill säga.
Och om hon är sån perfektionist och han är så spontan och hon stör sig på skillnaden så ska han inte behöva ändra på sig eller liknande.

Men säg mig lipz, VAD ska han göra då?



Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio
Jaja, men nu orkar jag inte bry mig om henne, finns fler fiskar i sjön och nu snart ska jag på semester. Ska bli skönt att bara slappa och ha det kul och då kan man liksom vara lite lösaktig då ingen jävel lär veta vem jag är. Så det blir skönt att få någonting annat att tänka på.

Jag vet att hon är väldigt osäker på sig själv, hon är sjukt snygg men hon ser inte det själv. Men hon är lite perfektionist av sig med och väldigt pryd och jag är liksom en person som är väldigt spontan av mig och skäms inte för att göra bort mig. Jag tror inte hon klarar min typ av människa. På sättet som vi är, är vi väldigt annorlunda men intressen och åsikter är det typ nästintill hundra procent gemensamt.


Helt rätt TS, det är så man ska ta sånt här, bara rulla runt i halmen med dig

Och visst ni är olika på det sättet, och klarar hon inte av det så är det väl så, men har man i princip samma åsikter och intressen så är det ju som att vara tillsammans med sig själv, och det är det ju ingen som vill

Och förresten, om du nu ligger runt på resan och tjejen hör av sig efteråt så känn ingen ånger, många brukar göra det nämligen.
Citera
2012-01-17, 19:31
  #16
Medlem
Kosmios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrchrist
Ja men vad fan ska han göra då?
Jag tycker det är bra att han har annat å tänka på och att han kan gå vidare, som han sa så finns det fler fiskar i sjön, man ska aldrig låta sånt här slå ner en...

Det var HON som "dumpade" honom och inte tvärt om, om hon nu känner något för honom så får hon fan kämpa för att återupprätta deras gemenskap, OM TS nu vill ha mer med henne å göra vill säga.
Och om hon är sån perfektionist och han är så spontan och hon stör sig på skillnaden så ska han inte behöva ändra på sig eller liknande.

Men säg mig lipz, VAD ska han göra då?






Helt rätt TS, det är så man ska ta sånt här, bara rulla runt i halmen med dig

Och visst ni är olika på det sättet, och klarar hon inte av det så är det väl så, men har man i princip samma åsikter och intressen så är det ju som att vara tillsammans med sig själv, och det är det ju ingen som vill

Och förresten, om du nu ligger runt på resan och tjejen hör av sig efteråt så känn ingen ånger, många brukar göra det nämligen.

Skulle hon höra av sig innan semestern och säga att hon ångrar sig och vill träffa mig på fredag skulle jag bli väldigt glad! Skulle hon höra av sig efter semestern och vill träffa mig så skulle jag bli fundersam och fråga om hon saknar mig så mycket och vad hon egentligen vill, det skulle jag nog troligtvis också fråga om hon skulle höra av sig innan.

Jag tänker inte ha någon ånger om jag ligger runt på semestern och hon hör av sig, det är mitt val.
Men det kommer bli skönt att få någonting annat att tänka på!

Nog det enda sättet vi är lika varandra på det är att våran klädstil, träning, hudprodukter och frisyren är våra största intressen typ!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback