Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-16, 17:50
  #1
Medlem
Brunkas avatar
Vill påpeka att jag vet att det varit debatter om detta tidigare, men att få det svart på vitt nu bara..

BILD 1: http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.23...4093758101.jpg

BILD 2: http://mobil.hd.se/multimedia/dynami...f2_627394e.jpg

Så ser man en tydlig bieffekt på hans vänstra tutte!

Frågan är varför han inte opererat den när han är gift med den kända plastikkirurgen Dr Catherine?
Eller kan det vara så att vår varg hemlighetshåller att han tar steroider?
Citera
2012-01-16, 19:41
  #2
Medlem
Glomgolds avatar
Faan vilka trista trådstarter det varit nu på slutet. Bara för att man KAN skriva så måste man inte. Domhär grabbarna och tjejerna är bara byggare dom precis som vi. Det är en sak att angripa TV4, men jag tycker inte det är cool nånstans att skriva sånthär. Det är inga superkändisar det handlar om. Det är min åsikt.
Citera
2012-01-16, 19:52
  #3
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Faan vilka trista trådstarter det varit nu på slutet. Bara för att man KAN skriva så måste man inte. Domhär grabbarna och tjejerna är bara byggare dom precis som vi. Det är en sak att angripa TV4, men jag tycker inte det är cool nånstans att skriva sånthär. Det är inga superkändisar det handlar om. Det är min åsikt.

verkligen.. vem bryr sig om han har gynno låt han ha det,,
Citera
2012-01-16, 19:56
  #4
Medlem
Drygt med dessa trådar ang folk som dopar sig m.m.. Skittrådar att starta om jag får säga min mening,
Citera
2012-01-16, 19:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Faan vilka trista trådstarter det varit nu på slutet. Bara för att man KAN skriva så måste man inte. Domhär grabbarna och tjejerna är bara byggare dom precis som vi. Det är en sak att angripa TV4, men jag tycker inte det är cool nånstans att skriva sånthär. Det är inga superkändisar det handlar om. Det är min åsikt.

Lås tråden? Eller flytta den till skvallerforumet.
Citera
2012-01-16, 22:54
  #6
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Lås tråden? Eller flytta den till skvallerforumet.
Det har du rätt i. Jag tror vi provar där.

Doping -> Skvaller.
Citera
2014-05-20, 11:01
  #7
Medlem
volvo 240s avatar
Så tjatigt med att det enda man hittar är dropingtjafs.
Tråden heter ju svkaller.. så bumpar denna och ser om det dyker upp nåt annat.

Det ryktas iaf att den "kvinnliga" gladiatorn Bullet är bisexuell.

Inget skvlaler men här är iaf ålder, namn längd och vikt på de kvinnliga gladiatorerna http://www.body.se/artiklar/nyheter/...-gladiatorerna
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2014-05-20 kl. 11:10.
Citera
2014-05-20, 11:40
  #8
Medlem
Så gott som alla har dopat sig någon gång. Men de ska vara förebilder
Citera
2014-05-20, 14:08
  #9
Medlem
LuxVeritatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunka
Vill påpeka att jag vet att det varit debatter om detta tidigare, men att få det svart på vitt nu bara..

BILD 1: http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.23...4093758101.jpg

BILD 2: http://mobil.hd.se/multimedia/dynami...f2_627394e.jpg

Så ser man en tydlig bieffekt på hans vänstra tutte!

Frågan är varför han inte opererat den när han är gift med den kända plastikkirurgen Dr Catherine?
Eller kan det vara så att vår varg hemlighetshåller att han tar steroider?
Sorry men jag ser inte det du ser, kan du vara mer specifik? Eller posta en bättre bild?
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Faan vilka trista trådstarter det varit nu på slutet. Bara för att man KAN skriva så måste man inte. Domhär grabbarna och tjejerna är bara byggare dom precis som vi. Det är en sak att angripa TV4, men jag tycker inte det är cool nånstans att skriva sånthär. Det är inga superkändisar det handlar om. Det är min åsikt.
Jag tror du bör uppdatera din uppfattning om vad en kändis är. Man måste inte vara superkänd för att ha en skvallertråd på Flashback. Det räcker med att man förekommit i media.

Det kräver en enorm disciplin och tålamod att bli framgångsrik kroppsbyggare och jobbet som gladiator ger väldigt mycket bra publicitet. Som med all bra publicitet så kommer det även ibland dålig publicitet, det är något dessa människor helt enkelt får finna sig i.

För övrigt är det imponerande att se hur välbehållna de tidigare gladiatorerna är, tänker på de som var med från början. De är fortfarande vältränade och ser relativt unga ut trots att en del närmar sig 50-strecket.
__________________
Senast redigerad av LuxVeritatis 2014-05-20 kl. 14:12.
Citera
2014-06-01, 14:46
  #10
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Så gott som alla har dopat sig någon gång. Men de ska vara förebilder
Efterlyser nåt annat än dopingtjat. Det finns stora trådar om det i rätt forum...

Så nån med lite mer riktigt skvaller? Tex Vilka har fakebröst, Amazon dvs Heros fru sägs ha det. Nån som vet?

Och vet nån varför ett helt gäng gladiatorer slutade efter säsong 7? Dvs Wolf, Ice, Lynx, Stinger, Spirit och Tor?

Var det bråk eller för dåligt betalt eller vad?
Citera
2014-06-01, 16:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Efterlyser nåt annat än dopingtjat. Det finns stora trådar om det i rätt forum...

Så nån med lite mer riktigt skvaller? Tex Vilka har fakebröst, Amazon dvs Heros fru sägs ha det. Nån som vet?

Och vet nån varför ett helt gäng gladiatorer slutade efter säsong 7? Dvs Wolf, Ice, Lynx, Stinger, Spirit och Tor?

Var det bråk eller för dåligt betalt eller vad?



tor fick kicken för att han sög så jävligt men ska tydligen göra comeback till nästa år han å plexus ska köra tillsammans

lynx fick väl unge?

å ice satsar välpå bodybildningen nån schwarzeneger skit i usa
spirit arbryter väl även hon i usa

mer vet jag inte googla så hittar du säker bara ice som är en förlust dem andra sög
Citera
2014-06-07, 14:50
  #12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tor fick kicken för att han sög så jävligt men ska tydligen göra comeback till nästa år han å plexus ska köra tillsammans

lynx fick väl unge?

å ice satsar välpå bodybildningen nån schwarzeneger skit i usa
spirit arbryter väl även hon i usa

mer vet jag inte googla så hittar du säker bara ice som är en förlust dem andra sög
Nu var du allt lite ironisk om Tor och Plexus Tyckte Tor var helt ok, speciellt jämfört med Plexus. SKulle vilja se de två möta varandra i Duellen...

Jo Ice var ju bra. Den här Spider som ersatte verkar ju av beskrivningar att döma vara rätt så ful

Wolf var ju bra han med så det vore intressant att veta.

Håhåjaja, vilka har fakebröst?? Så vitt jag minns hade samtliga rätt normala bröst, inget man reagerade på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback