Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-01-28, 20:58
  #25
Medlem
Hur besegrar man The Russian vid missilbasen? Skjuter på tunnor som han kastar mot mig, så att ungefär 50% av hans liv är borta, han hoppar då ner och börjar jaga en. Hur ska jag göra för att ta kål på honom? Lyckades förstöra någon tunna på marken också men de flesta verkade inte vara explosiva.

Edit:
Kollade på gamefaqsforum, man skulle få honom att gå förbi de röda tunnorna så att de började brinna och sen skjuta på dem.
Citera
2005-01-31, 13:06
  #26
Medlem
hagge3s avatar
Jag har fastnat.

Är på det där uppdraget när man ska döda "Takagi". Man ska in på hans kontor men jag hittar inte nyckeln. Jag har testat att förhöra alla möjliga personer men ingen framgång. Dessutom så kommer det mer och mer fiender hela tiden så till slut dör man.

Vad göra?
Citera
2005-01-31, 13:47
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilk
Har du löst det? Jag retade mig på det också men har som sagt avinstallerade det. Men jag behöver någon slags spel-förströelse och jag har inte hittat nått, så jag tänkte ge Punisher en chans till - men inte om det ska vara omöjligt att låsa upp något som rättmätigen borde vara olåst. Visst, det finns säkert något fusk, men det får bli den sista utvägen.

Hur långt har du kommit och har du fått några av de trevliga vapen som man såg i Armory-delen?
Jag har avinstallerat spelet nu, men det går faktiskt. Jag körde med en trainer för att kolla, och jag fick faktiskt 38 000 poäng på första banan. Vet däremot inte varför.
Citera
2005-01-31, 15:50
  #28
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Jag har fastnat.

Är på det där uppdraget när man ska döda "Takagi". Man ska in på hans kontor men jag hittar inte nyckeln. Jag har testat att förhöra alla möjliga personer men ingen framgång. Dessutom så kommer det mer och mer fiender hela tiden så till slut dör man.

Vad göra?

Någon som kommit så långt som vill hjälpa?
Citera
2005-01-31, 16:30
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Någon som kommit så långt som vill hjälpa?
Kom precis dit, nyckeln ligger på ett skrivbord i ett rum jämte. Sen ska du använda datorn och hålla ut i 4min.
Citera
2005-01-31, 17:09
  #30
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWAM
Kom precis dit, nyckeln ligger på ett skrivbord i ett rum jämte. Sen ska du använda datorn och hålla ut i 4min.

Japp, såg det när jag spelade nu också.

Nu har jag iallafall klarat spelet, jag känner mig lite tom såhär i efterhand. Några fler banor hade jag velat se.
Citera
2005-02-01, 00:01
  #31
Avstängd
scoremaxs avatar
Jaha, det är ett sånt där jävla bögspel där slutbossen är människa, men egentligen är han inte det eftersom han tål 37 hjärnträffar med en grg.....hatar sånt..

I hitman 2 var det likadant, kommer in på kontoret hos den colombianske knarkkungen och planterar en 9:a mitt i pärat på honom...det har ju funkat med alla andra....då springer gubbfan fram och tar en m-60 och börjar spreja på mig..jag tar till harvärjan och kommer åter på visit med en tillskansad ak47:a....nu då...

Tömmer hela magget i gubbfan varpå han frågar om jag inte kan bättre än så, och om jag inte har några "cojones"?? sen skjuter han ihjäl mig...

Spelar om hela jävla banan, och släpar denna gång i en minigun varpå jag sparkar in dörrjäveln (nåja) och skjuter 230 skott i fanskapet...varpå han skjuter ihjäl mig..

Går in på nätet, och läser mig till att: man skall ju springa in i rummet och skära halsen av honom med en kniv!...jaaaa, det borde jag ju sett som helt logiskt

gör det, och klarar banan, men är fortfarande 3 år efteråt arg över idiotin..
Citera
2005-02-01, 00:14
  #32
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jaha, det är ett sånt där jävla bögspel där slutbossen är människa, men egentligen är han inte det eftersom han tål 37 hjärnträffar med en grg.....hatar sånt..

I hitman 2 var det likadant, kommer in på kontoret hos den colombianske knarkkungen och planterar en 9:a mitt i pärat på honom...det har ju funkat med alla andra....då springer gubbfan fram och tar en m-60 och börjar spreja på mig..jag tar till harvärjan och kommer åter på visit med en tillskansad ak47:a....nu då...

Tömmer hela magget i gubbfan varpå han frågar om jag inte kan bättre än så, och om jag inte har några "cojones"?? sen skjuter han ihjäl mig...

Spelar om hela jävla banan, och släpar denna gång i en minigun varpå jag sparkar in dörrjäveln (nåja) och skjuter 230 skott i fanskapet...varpå han skjuter ihjäl mig..

Går in på nätet, och läser mig till att: man skall ju springa in i rummet och skära halsen av honom med en kniv!...jaaaa, det borde jag ju sett som helt logiskt

gör det, och klarar banan, men är fortfarande 3 år efteråt arg över idiotin..

Låter lite som vissa äldre äventyrspel där man skulle skaffa en banan, mata en apa för att få ett bananskal, slänga det på marken så att någon halkar, ramlar och tappar några mynt så man kan ringa det där livsviktiga telefonsamtalet. Typ.
Citera
2005-02-01, 00:23
  #33
Medlem
bra story i spelet?
Citera
2005-02-06, 16:54
  #34
Medlem
Scrambles avatar
Får inte igång ljudet i spelet, det funkar i setupen och när jag är i menyerna inne i spelet, men inte när man spelar. Läste att många andra haft samma problem på piratebay, men jag hittade ingen lösning...nån som vet vad felet kan tänkas vara?
Citera
2005-02-06, 20:48
  #35
Medlem
HAHAHA. vilket spel. men det är ändå rätt så roligt o köra , när man ser ALLA MISSTAG dem har gjort när de producerade spelet..men vem vet det kanske blir bättre? har bara kommit till "båten"- men det bästa med det här spelet är om man inte sitter på en ny dator-ÄNTLIGEN KAN JAG KÖRA PÅ FULL grafikinställningar ,hallilulja---
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback