Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-15, 16:31
  #37
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ministaty
Är det bara jag som tycker det är problematiskt med att köra skitsnabbt? Jag vet inte, jag kan bara inte köra i rejäl rask takt. T.ex. när man är nära klimax eller typ hon håller på att komma så vill man ju bli värsta monstret och jucka i 120 men det kan jag inte
Är jag ensam om att knulla segt? Jag kan inte ta till detdär lilla extra så man blir en knullkanin

Tråkigt mannen, men det kan vara nice att köra lånsamt ibland också å dra ut på det. Själv så föredrar jag å knulla snabbt å hårt som en knullmaskin, tjejen jag knullar ibland är helt slutkörd. Rätt häftigt faktiskt.
Citera
2017-03-15, 17:11
  #38
Avstängd
TantRossins avatar
'The old in and out', det fan inte rocket science..
Men det är intressant med FB killars recensioner på de själva
Citera
2017-03-15, 22:30
  #39
Avstängd
TripZones avatar
Olika, men överhängande sakta , djupt och länge, som långsam tortyr, det blir tortyr för att jag har FB-kuk.
Citera
2017-03-16, 21:46
  #40
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Som någon sagt, variation. Långsam början, sen snabbare och hårdare. Antingen sedan spurt eller "långsam tortyr" på slutet, beroende på vilket humör vi är på.
Citera
2017-03-21, 11:49
  #41
Medlem
Beror på hur stor hon är där nere, är det en liten trång fitta måste jag köra sakta annars kommer jag nästan direkt. Är det en gammal slapp kossa håller jag ofta ett högt och intensivt tempo för att överhuvudtaget kunna känna njutning
Citera
2017-03-21, 22:46
  #42
Medlem
Googolplexiverses avatar
Beror ju helt på vem man ligger med. Min första tjej tyckte om det hårt och djupt, men min senaste tjej kunde knappt ta den alls, så det fick vara mjukt och försiktigt för att inte göra ont. Men jag själv har inga problem med att köra hårt/fort eller mjukt.
Citera
2017-03-22, 04:48
  #43
Medlem
kung.av.julmusts avatar
Är tjejen snygg så blir det jättesakta för då blir jag så kåt och vill komma på en gång :O
Citera
2017-03-22, 04:52
  #44
Avstängd
majduns avatar
varierar rätt mycket från gång till gång , så olika
Citera
2017-03-22, 07:03
  #45
Medlem
Det varierar väldigt och beror på vad jag vill ge min kvinna och på vad hon vill ha.
Det beror också på "var" jag är någonstans. Är jag nära att komma, så drar jag ner på tempot (om jag inte vill släppa på, så klart) och när jag har mer kontroll över utlösningen så dundrar jag på mer.

Det viktigaste för mig är variationen. Oavsett om jag kör långsamt eller snabbt, så håller jag inte samma tempo hela tiden.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback