Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-21, 14:41
  #13
Medlem
Seldas avatar
OT: jag har testa tweaky fungerar bra men på sista tiden har jag fått problem med att testen inte startar, är nog något problem med mitt java, någon som har nått förslag?
Citera
2012-02-21, 22:22
  #14
Medlem
Necrotrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selda
OT: jag har testa tweaky fungerar bra men på sista tiden har jag fått problem med att testen inte startar, är nog något problem med mitt java, någon som har nått förslag?


Jag är inte expert, men kanske testa en ny browser?
Citera
2012-02-24, 14:58
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrotrust
Fattade inte att man behövde webcam..

Man behöver bara mikrofon.
Citera
2012-03-01, 18:37
  #16
Medlem
Ser bra ut men om man söker lit på internet så nja ,
dom har också merkito.ab

men som sagt ser bra ut så for man se hur det funkar om några måndader
Citera
2012-03-02, 23:13
  #17
Medlem
Necrotrusts avatar
Alltså, jag hade jobbat med deras undersökningar om man kunde leva på det. Men för ett par hundra känner jag mig dum.
Citera
2012-03-22, 12:48
  #18
Medlem
Pasiphaes avatar
Gjort fem test där på ca 20 minuter var och fått 70kr för det. Fyra test lyckades inte skickas in/blev ej godkända/vet ej varför, ej fått svar på varför.

Så rik kommer du inte bli.
Citera
2012-04-21, 13:35
  #19
Medlem
Robss avatar
Hittade till tweaky via ams.se så seriöst är det nog!

Finns det något tips på vad man bör tänka på när man väl börjar? Inte börjat än..
Citera
2012-04-21, 15:09
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hittade till tweaky via ams.se så seriöst är det nog!

Finns det något tips på vad man bör tänka på när man väl börjar? Inte börjat än..

Skulle också vilja ha lite information om vad man gör och vad man ska tänka på. Verkar ju som en schysst deal för att få inte lite extra cash.
Citera
2012-06-10, 13:05
  #21
Avstängd
Jag fick min första betalning för 3 månader sedan. För 2 månader sedan skulle jag ha fått en utbetalning men det fick jag inte. Nu i Juni skulle jag ha fått 3 stycken, men de har ej kommit in på kontot.
Kontaktade supporten för 5 dagar sedan man inget svar...
Citera
2012-06-11, 09:26
  #22
Medlem
Pasiphaes avatar
Har nu gjort nio test och bara fått betalt för ett trots att jag verkligen går in för att utvärdera sajterna på ett bra sätt varje gång.

Inte ett scam som många andra siter kanske men ändå ett scam enligt mig.
Citera
2012-06-19, 22:31
  #23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Har nu gjort nio test och bara fått betalt för ett trots att jag verkligen går in för att utvärdera sajterna på ett bra sätt varje gång.

Inte ett scam som många andra siter kanske men ändå ett scam enligt mig.
Jag skickade två mail, och efter några dagar så fanns pengarna på kontot.
Citera
2012-06-25, 15:03
  #24
Medlem
Pasiphaes avatar
Kanske. Men orka jobba.

Har lagt ner kanske 10 timmar sammanlagt på att göra tester och på att försöka få betalt.

Fått sammanlagt 70kr utbetalt. Alltså ca 7kr/h.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback