Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-14, 05:32
  #37
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Fick mig en körare bakifrån av chefen på hans kontor när jag jobbade på en resturang. Lite jobbigt att hans fru jobbar där med. Tufft o servera efteråt dock då han va rätt rejält hängd . fast va några år sen så. Man va ung o dum på den tiden...
Citera
2012-01-14, 06:43
  #38
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sin-of-Emmy
Man va ung o dum på den tiden...

Helt säker på att du endast var det "på den tiden"?

OnT: Att knulla eller onanera på jobbet = oprofessionellt beteende. På en arbetsplats ska man agera professionellt och inte känslomässigt...
Citera
2012-01-14, 08:59
  #39
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
OnT: Att knulla eller onanera på jobbet = oprofessionellt beteende. På en arbetsplats ska man agera professionellt och inte känslomässigt...

Om vi bortser från detaljen att sätta på kollegor på kontoret så tycker jag absolut man kan kombinera professionellt agerande och känsla. Mekaniskt väluppfostrat agerande hade varit jättetråkigt.

Men... jag inser att vi kan ha oförenliga åsikter på den punkten.
Citera
2012-01-14, 10:55
  #40
Moderator
Dr Kings avatar
För några år sedan kom jag på vår VD 45 år när han hade sex med unga snygga marknadsassisten 24 år på lagret. Han blev först helt paff men fann sig snabbt och sa att jag aldrig fick berätta för någon om vad jag sett.

Vi är ett mindre företag där alla förhandlar om löneförjning direkt med VD. Alla år sedan dess har jag alltid fått den höjning jag begärt direkt (vilket varit 1000-1500 extra mot vad som borde varit normalt).

Jag klagar dock inte utan är nöjd så länge han känner att han måste köpa min tystnad på detta sätt
Citera
2012-06-09, 15:48
  #41
Medlem
pelle_snusks avatar
Inget på mitt nuvarande jobb, men på förra jobbet i ett konferensrum på det stora konferensbordet. Vi filmade det hela med jobbets telekonferensanläggning som vi dock kopplat bort från telenätet för säkerhets skull.
Citera
2012-06-10, 01:59
  #42
Medlem
Kul tråd, där ser man - sex på jobbet är rätt vanlig i alla fall.
Citera
2012-06-10, 10:56
  #43
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Kul tråd, där ser man - sex på jobbet är rätt vanlig i alla fall.

Om du tycker att en tråd som är fyra sidor lång är nog med statistik för att hävda detta så ja, antar att det är vanligt.

Dock tror jag att detta inte är fallet egentligen, visst sex sker överallt någon gång, men inte så ofta tror jag. Kan ha fel dock!
Citera
2012-06-10, 17:07
  #44
Medlem
snipermans avatar
Hade sex med en kollega några gånger, en gång på chefens kontor i henns stol. Sen med en annan tjej som gillade att suga, blev många besök på toa med henne.
Citera
2012-06-13, 02:00
  #45
Medlem
Herrpotats avatar
Har slutat där nu, men för något år sedan jobbade jag på ett lager.

En dag började det en tjej som var på någon slags provanställning från arbetsförmedlingen, hon var tydligen utbildad svetsare. Hon var minst sagt speciell, väldigt högljudd och impulsiv. Ville ha uppmärksamhet för minsta lilla.

Men satan vilken sexig kropp hon hade, formad likt ett timglas och riktigt saftiga pattar.

Jobbade lite ihop med henne då och då. Hon klagade ofta över sin kille och hur tråkig han var, spelade vara wow dagarna i ända tydligen.

Jag kände att det fanns chans att doppa!

Så en lunchrast när hon var ensam gick jag fram och frågade om hennes nummer, tyckte vi kunde hitta på något efter jobbet. Hon blev lite ställd men jag fick numret.
Efter lite sms och mer snack på jobbet förstod jag att hon var intresserad, en fredag frågade jag henne om hon ville komma hem till mig och ''ta en kaffe'', det kunde hon tänka sig.

Men när det väl var dags kunde hon tydligen inte, gick dåliga bussar och andra kassa undanflykter. Jag blev lite less men gav ej upp, fortsatte ''uppvakta'' henne på jobbet och småflörta så fort jag fick chansen.

Nån gång när vi snackade nämnde hon att hennes kille aldrig knullade henne och att han bara ville ha en avsugning då och då. Fruktansvärt utbrast jag, klart man ska tillfredsställa sin kvinna tyckte jag!

Strax efter det började hon skicka lite snuskiga sms, vilka bara blev värre och värre.

Så en kall vinterdag när vi arbeta bredvid varandra så började jag pika henne i stil med ''du får sluta skicka sådana sms, du bangar ju bara när det kommer till kritan, du vågar ju inte! Fegis!'' Efter ett tag så drev arbetet oss åt olika håll.

Efter ett tag får jag ett sms där det står ''ska vi knulla på lunchen?'' Vilket jag snabbt svarade ja på!

Företaget hade ett skabbigt gammalt gym som aldrig användes och som låg väldigt avsides, där möttes vi. Blir småhård när jag tänker tillbaka på det, vi låste dörren sin öppnade hon mina arbetsbyxor och jag slet av hennes, efter lite grindande av kön/smek och våta kyssar tog jag henne i missionären på en bänk. Oskyddat där jag fick spruta i henne, otroligt häftigt!

Romansen fortsatte i några månader vilket resulterade i 2 samlag och en avsugning där hon tog satsen i munnen. Fick gå hungrig ett par luncher, men det var inga problem!

Allt detta medan hennes sambo hämtade henne efter jobbet! Kände mig lite som ett svin, men ville inte sluta!

Jag trollar inte! Om du läser detta ****, sorry, var tvungen att skryta lite, är ju en så häftig historia
Citera
2012-06-13, 02:25
  #46
Medlem
Hade det på mitt förra sommarjobb men en kille som också jobbade där, jag var hans chef och han min assistent haha fy vad oproffsigt. Kommer ihåg att vi smet ut under möten och snabbsexade lite, tror inte någon i möteslokalen reflekterade över att vi var borta samtidigt, då vi båda ofta fick brådskande samtal vi var tvungna att ta

En annan gång jobbade jag i butik och hade sex med en annan kille som jobbade där, stack ut på lagret lite då och då och låg lite... mest innan öppning och efter stängning. Sedan sattes det upp övervakningskameror så då slutade vi

Finns ett par heta killar på mitt nuvarande jobb, man kanske skulle passa på
Citera
2012-06-13, 11:47
  #47
Medlem
Hej!

Jag har haft ett flertal "jobbhångel" vara det blev två rejäla knull med två av dom.

Börjar väl med det första knullet då.
I mitten av nittiotalet jobbade jag på en statlig myndighet. Jag var, och är fortfarande, väldigt svag för lite äldre paranta kvinnor som klär sig snyggt, sminkar sig snyggt och är allmänt måna om sitt utseénde. Riktig kvinnlig klädsel är det som gäller Jag hade spanat in en kvinna på en annan avdelning. Hon var runt 50 och hade precis den stil som jag tände(r) på. Hade märkt att hon gillade mig åxå. Hon kom ofta och pratade fast hon inte hade något egentligt ärende.

Hursomhelst,
En fredag, dan före semestern skulle jag avsluta veckan med att träna. Hade bytt om och gick sedan upp till kontoret för att hämta nåt. Kvinnan kom in och och jag såg att hon var sugen. Hon tittade lystet på mig. Jag tog en rövare och lade armen runt henne och märkte att hon var "villig". Jag låste dörren. Vi började hångla som två kåta tonåringar. Hade tights på mig och jag tryckte mitt underliv och min stenhårda kuk mot henne. Hon svarade på samma sätt. Hon hade kjol, nylonstrumpor och pumps. Luktade gott gjorde hon åxå och det gjorde mig vansinnigt kåt. Det blev inget knull den gången men jag tänkte på henne under hela träningen och då och då under semestern.

Kort efter att jag kommit tillbaka efter semestern så gick jag till hennes rum och vi började prata och slutade med att började hångla och sen knullade vi. Jag låg på rygg på golvet, hårt som fan, hon red mig. Först som vanligt och sen med ryggen mot mig. (en ställning som jag inte varit med om förut..). Hon stönade och jämrade sig och det gjorde mig vansinnigt kåt, hehe. Det slutade med att jag sprutade i henne förstås

Det här upprepade sig under följande året 10-12 ggr. Antingen red hon mig eller så knullade jag henne doggy mot skrivbordet. Hennes fitta slickade jag åxå ett antal ggr. Minns att hon smakade och luktade lite annorlunda mot det jag var van. Hon sög aldrig min kuk. Vet inte varför..det blev aldrig av bara. En gång tog jag henne doggy nere på en toalett åxå. Slynigt å porrigt, hehe.
Sen bytte jag jobb och då var det slutknullat, synd! Jag tänkte ofta på henne efteråt iaf.

Hemma hade jag småbarn och en söt fru. (jag var/är ett svin, jag vet).


Kan tillägga att för för en par år sedan såg jag hennes dödsannons. Kändes väldigt tråkigt.

Andra "jobbknullet" kommer sen..
__________________
Senast redigerad av surrkusen 2012-06-13 kl. 11:52.
Citera
2012-06-13, 13:55
  #48
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surrkusen
Hej!

Jag har haft ett flertal "jobbhångel" vara det blev två rejäla knull med två av dom.

Börjar väl med det första knullet då.
I mitten av nittiotalet jobbade jag på en statlig myndighet. Jag var, och är fortfarande, väldigt svag för lite äldre paranta kvinnor som klär sig snyggt, sminkar sig snyggt och är allmänt måna om sitt utseénde. Riktig kvinnlig klädsel är det som gäller Jag hade spanat in en kvinna på en annan avdelning. Hon var runt 50 och hade precis den stil som jag tände(r) på. Hade märkt att hon gillade mig åxå. Hon kom ofta och pratade fast hon inte hade något egentligt ärende.

Hursomhelst,
En fredag, dan före semestern skulle jag avsluta veckan med att träna. Hade bytt om och gick sedan upp till kontoret för att hämta nåt. Kvinnan kom in och och jag såg att hon var sugen. Hon tittade lystet på mig. Jag tog en rövare och lade armen runt henne och märkte att hon var "villig". Jag låste dörren. Vi började hångla som två kåta tonåringar. Hade tights på mig och jag tryckte mitt underliv och min stenhårda kuk mot henne. Hon svarade på samma sätt. Hon hade kjol, nylonstrumpor och pumps. Luktade gott gjorde hon åxå och det gjorde mig vansinnigt kåt. Det blev inget knull den gången men jag tänkte på henne under hela träningen och då och då under semestern.

Kort efter att jag kommit tillbaka efter semestern så gick jag till hennes rum och vi började prata och slutade med att började hångla och sen knullade vi. Jag låg på rygg på golvet, hårt som fan, hon red mig. Först som vanligt och sen med ryggen mot mig. (en ställning som jag inte varit med om förut..). Hon stönade och jämrade sig och det gjorde mig vansinnigt kåt, hehe. Det slutade med att jag sprutade i henne förstås

Det här upprepade sig under följande året 10-12 ggr. Antingen red hon mig eller så knullade jag henne doggy mot skrivbordet. Hennes fitta slickade jag åxå ett antal ggr. Minns att hon smakade och luktade lite annorlunda mot det jag var van. Hon sög aldrig min kuk. Vet inte varför..det blev aldrig av bara. En gång tog jag henne doggy nere på en toalett åxå. Slynigt å porrigt, hehe.
Sen bytte jag jobb och då var det slutknullat, synd! Jag tänkte ofta på henne efteråt iaf.

Hemma hade jag småbarn och en söt fru. (jag var/är ett svin, jag vet).


Kan tillägga att för för en par år sedan såg jag hennes dödsannons. Kändes väldigt tråkigt.

Andra "jobbknullet" kommer sen..

Oj vad jobbigt det måste kännas att se hennes dödsannons.
Man lever en gång och bör tillvara ta dessa ögonblick så känn ingen skuld.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback