Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-08-02, 15:03
  #25
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Menar du att Katarina Sandström (!) skulle ha tagit till sprutan och skickat in plast i läpparna?


Ja. Blev förvånad, tycker mest att det är WT som gör sånt. Ingen stil som passar henne, men som sagt. Jag undrar blev det komplikationer av det där ingreppet och är det därför hon inte syns i rutan sedan dess?
Citera
2024-03-20, 01:16
  #26
Medlem
Den skamlöses avatar
Idag den 20 mars 2024 fyller Katarina Sandström 50 år.
(Om nu hennes födelsedata från Addis Abeba stämmer. Det är inte säkert.)

Hon är verkligen fantastiskt överväldigande vacker, och det är otroligt hur hon lyckas se så ung ut. Man kan ju absolut inte tro att hon är 50 år. Hennes ansikte är perfekt slätt, inte en rynka, inte en ojämnhet. Kan TV-sminket verkligen göra så mycket? Eller har hon lyft sig? Då borde man hört talas om det, tycker jag. Men det har jag inte.

Hur som helst: Grattis på födelsedagen Katarina!
Citera
2024-03-20, 19:27
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Idag den 20 mars 2024 fyller Katarina Sandström 50 år.
(Om nu hennes födelsedata från Addis Abeba stämmer. Det är inte säkert.)

Hon är verkligen fantastiskt överväldigande vacker, och det är otroligt hur hon lyckas se så ung ut. Man kan ju absolut inte tro att hon är 50 år. Hennes ansikte är perfekt slätt, inte en rynka, inte en ojämnhet. Kan TV-sminket verkligen göra så mycket? Eller har hon lyft sig? Då borde man hört talas om det, tycker jag. Men det har jag inte.

Hur som helst: Grattis på födelsedagen Katarina!

Black don’t crack, som man säger. Det är melaninet som skyddar mot rynkor och solskador.
Citera
2024-03-20, 20:12
  #28
Avstängd
Från Tavelsjö var eller ville vara Lucia - var nog aspirerande modell också eller om det var
sökande till Fröken Sverige
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback