Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-11, 23:27
  #1
Medlem
Om jag fattat det rätt sitter hennes g-punt i "taket" av fittan precis vid ingången och ska vara "svampigt" och i samma storlek som en 50-öring. Stämmer detta? Om inte, hjälp!
Citera
2012-01-11, 23:30
  #2
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Om jag fattat det rätt sitter hennes g-punt i "taket" av fittan precis vid ingången och ska vara "svampigt" och i samma storlek som en 50-öring. Stämmer detta? Om inte, hjälp!
Det ska vara där någonstans ja, jag tycker det är extremt oskön ställning för handen om man ska pilla där så brukar tyvärr aldrig kunna hålla på länge. Hoppas det går bättre för dig
Citera
2012-01-11, 23:31
  #3
Medlem
kör bara in med hela handen och och gräv lite, de brukar uppskattas efter egna erfarenheter !!!
Citera
2012-01-11, 23:32
  #4
Medlem
Du kan ju alltid testa och köra upp en spade, brukar alltid fungera för mig!
Citera
2012-01-11, 23:33
  #5
Medlem
Hur vet jag när jag hittat rätt? En till sak, vad fan gör jag med den när jag väl hittat rätt?
__________________
Senast redigerad av solarisX 2012-01-11 kl. 23:38.
Citera
2012-01-11, 23:38
  #6
Medlem
soundsgoods avatar
Troligtvis blir hon lite blöt och börjar ge ifrån sig en del ljud.
Citera
2012-01-11, 23:54
  #7
Medlem
Gjorde det nyss på en tjej jag hade hos mig nyss. Hon började flåsa ganska duktigt.
Then i fucked her
Citera
2012-01-12, 00:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofinkenn
Gjorde det nyss på en tjej jag hade hos mig nyss. Hon började flåsa ganska duktigt.
Then i fucked her

Mer detaljer! Kände du att det var hennes g-punkt eller utgick du från hennes reaktion att du hittat rätt? Hur länge höll du på och vilka rörelser med fingrarna, zick zack-mönster eller komsi-rörelsen? Hur reagerade hon förutom det häftiga flåsandet?
Citera
2012-01-12, 01:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Mer detaljer! Kände du att det var hennes g-punkt eller utgick du från hennes reaktion att du hittat rätt? Hur länge höll du på och vilka rörelser med fingrarna, zick zack-mönster eller komsi-rörelsen? Hur reagerade hon förutom det häftiga flåsandet?
Jag vet vart jag ska leta, inte första gången man är där & pillar. Bara kör in fingret sen i princip rakt upp och lite bakåt. du böjer typ fingret som en krok. Sen känner du att det är något där (om du hittar)

jag bara gör lite cirkelrörelser typ. Ja dom brukar stöna rätt så bra
Citera
2012-01-12, 01:11
  #10
Medlem
Maxthons avatar
Jaha Ts.... Gick det bra?
Citera
2012-01-12, 01:18
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxthon
Jaha Ts.... Gick det bra?

Nej, hon kunde inte komma ikväll, bokstavligt talat. Men imorgon ska vi ses och då jävlar
Citera
2012-01-12, 11:21
  #12
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Nej, hon kunde inte komma ikväll, bokstavligt talat. Men imorgon ska vi ses och då jävlar
Ta det hela mest som en trevlig grej ni gör tillsammans och bli inte besviken om det inte blir riktigt som du hoppats - ni kommer nog att ha en rätt så trevlig stund tillsammans oavsett. Resan viktigare än destinationen och hela den där biten. Ingen stress, ingen press.

Sen är ett tips att inte gå rakt på, utan att du först "värmer upp" henne med annat förspel innan ni börjar utforska.

Och så en fråga: har hon hittat sin G-punkt tidigare eller är det här nåt nytt för er båda?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback