Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-11, 13:40
  #1
Medlem
Hejsan min email har blivit hackad och därifrån har de även tagit mitt battle.net-account. Alla återhämtningsfunktioner och "tickets" blizzard har kräver att jag ska ha min mail.
Var hittar jag en mail till någon support på blizzard som jag inte redan behöver ha ett konto för?

Börjar bli lite less på att alla mina fina spel är borta

Mvh
Citera
2012-01-11, 13:42
  #2
Medlem
Jag antar att du får ta och ringa dem, hoppas inte du är rädd för att prata lite engelska bara (har för mig att de inte har svensk support)

Tror ej de har en särskild mail du kan kontakta dem på eftersom att alla mail man får av dem kommer från tex "noreply@blizzard~" eller "donotreply@blizzard~

EDIT:
Kollade vidare lite
http://eu.battle.net/support/en/article/contact

Telefonnummer för sverige
Account and payment support - 020 1605820
Technical support - 020 1605821
__________________
Senast redigerad av Limpeklimpe 2012-01-11 kl. 13:45. Anledning: La till telefonnummer
Citera
2012-01-11, 13:43
  #3
Medlem
Wheeler88s avatar
sluta lägg in skumma addons och surfa in på konstiga sidor, så ska du slippa bli hackad. Jag spelade WoW länge i början jag blev aldrig hackad och några av mina polare blev hackade just för att de höll på med det jag skrev ovan.

ontopic. Finns det inget nummer till en support så du kan få prata med?
Citera
2012-01-11, 13:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpeklimpe
Jag antar att du får ta och ringa dem, hoppas inte du är rädd för att prata lite engelska bara (har för mig att de inte har svensk support)

Tror ej de har en särskild mail du kan kontakta dem på eftersom att alla mail man får av dem kommer från tex "noreply@blizzard~" eller "donotreply@blizzard~"

Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
sluta lägg in skumma addons och surfa in på konstiga sidor, så ska du slippa bli hackad. Jag spelade WoW länge i början jag blev aldrig hackad och några av mina polare blev hackade just för att de höll på med det jag skrev ovan.

ontopic. Finns det inget nummer till en support så du kan få prata med?

Säkert att det inte finns en mail? Har inte pratat engelska på över ett år... prata över telefon är ju även mycket svårare... Om det nu inte finns några andra alternativ är jag väl tvungen

För övrigt så är jag inte inne på några skumma sidor, så länge inte kända porrsajter räknas
Citera
2012-01-11, 14:07
  #5
Medlem
sjpatriks avatar
Ring kundtjänst, dock kommer dem att kräva legitimation innan du får tillbaks ditt konto. När du fått tillbaks det, skaffar du en bnet authenticator.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback