Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-10, 20:06
  #1
Medlem
Hejsan

Undrade om någon vet ett smidigare eller billigare sätt än att använda sig av en http://www.ebay.co.uk/itm/XCM-Cross-...item3a684ed063
och en Xbox kontroll med sladd
så det skulle vara uppskattat med all info jag kan få tag på gällande smidigare eller billigare lösningar.

Tack på förhand
(sorry om det finns liknande trådar redan)
Citera
2012-01-10, 20:10
  #2
Medlem
Får man fråga varför du skulle vilja utföra detta?

Argumentet "kontrollen är 100 gånger skönare" köper jag inte.
Citera
2012-01-10, 20:17
  #3
Medlem
det är huvudsakligen det argumentet jag har kan inte spela med den den känns så liten och helt fel i mina händer 360 kontrollen är mycket rejälare och skönare
Citera
2012-01-10, 20:33
  #4
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twelvee
Får man fråga varför du skulle vilja utföra detta?

Argumentet "kontrollen är 100 gånger skönare" köper jag inte.

Den är skönare, och dessutom är det väl bra att kunna använda en extra kontroll om man redan har?
Dessvärre går det inte utan adapter såvitt jag vet.
Citera
2012-01-10, 20:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Den är skönare, och dessutom är det väl bra att kunna använda en extra kontroll om man redan har?
Dessvärre går det inte utan adapter såvitt jag vet.

vet du vart det går få tag på en billigare än 500 som ändå fungerar?
Citera
2012-01-10, 22:07
  #6
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliz
vet du vart det går få tag på en billigare än 500 som ändå fungerar?

Nej tyvärr.
Citera
2012-01-16, 23:08
  #7
Medlem
Att X-box kontrollern är skönare är bullshit. Det är skönare att ha båda analoga spakarna brevid varandra.... Men det beror ju även på att jag växte upp med playstation så mitt argument är även bullshit tyvär....
Citera
2012-01-16, 23:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dorchen
Att X-box kontrollern är skönare är bullshit. Det är skönare att ha båda analoga spakarna brevid varandra.... Men det beror ju även på att jag växte upp med playstation så mitt argument är även bullshit tyvär....

även jag är uppväxt med både PS1 och PS2 men jag tycker ändå att Xbox dosan är att föredra emot PS3 dosan för att den som sagt tidigare är för liten för min smak

och tycker vi har nog med diskussion fram och tillbaka om vilken som är skönast det är en personlig sak vissa gillar den vissa inte det är så med allt var inte därför jag skapade Tråden,

Är det dock någon som har någon info gällande vart man kan få tag på en sån där dosa billigt eller en annan billigare lösning så snälla hör av er
Citera
2012-09-02, 17:50
  #9
Medlem
måste man lira med sladd eller funkar det även trådlöst? Och hur många spelare med xbox kontroller kan man vara samtidigt?
Citera
2012-09-03, 13:39
  #10
Medlem
tpariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
måste man lira med sladd eller funkar det även trådlöst? Och hur många spelare med xbox kontroller kan man vara samtidigt?

Läser man specen om den länkade produkten så är det ENDAST kontroll med fast sladd som funkar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback