Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 01:13
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitteld
Hejsan. Har länge haft detta problem men ej fått tummen ur.

Det är så att jag brukade streama sport på en sida som hette wiziwig, som sedan bytte namn till wiz1. Helt klart den bästa sidan för sportstreams. Men sen så slutade den helt plötsligt att fungera för mig. Själva spelaren kommer upp och fungerar, men streamen säger "offline". Vilket det har gjort på varenda stream på den sidan, och jag vet att det ska fungera då jag har vänner som fortfarande använder den sidan ofta utan problem.

Så här ser det ut.

Har provat allt för att få det att fungera men ingenting har fungerat. Har uppdaterat och ominstallerat flashspelaren, har provat i flera olika browsers (Chrome, Firefox, IE) och har fifflat med inställningarna i webläsare, på datorn och i spelaren och ändå funkar inget. Har självklart även googlat efter andra som haft samma problem men utan någon lycka.

Vill även tillägga att jag aldrig någonsin haft problem med någon annan sida eller någon annan spelare och flash-videos funkar utmärkt på alla andra sidor. Det är bara just den här sidan som inte funkar just för mig. Blir inte klok på det.

Har den senaste flashspelaren installerad.

Snälla hjälp!


Hejj, har liknande problem, har du löst det och isåfall hur?
Citera
2018-05-31, 20:46
  #158
Medlem
Fittelds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackbert
Hejj, har liknande problem, har du löst det och isåfall hur?

Haha nej tyvärr. Hamnade i en Engelsk fotbollschatt för någon månad sen där några sjysta killar försökte hjälpa mig att lista ut det hela. Skulle säga att dom verkade väldigt kunniga och vi provade lite allt möjligt med flera olika resultat. Men inget fick det att faktiskt funka...

Det var snack om att mitt bredbandsbolag skulle ha portat sidan eller något liknande men det tyckte jag lät lite märkligt. Och jag försökte med VPN och liknande men det funkade inte. Annars kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde men det gav iallafall inga resultat. Hur ser det ut på din ände? Hur "liknande" är ditt problem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback