Citat:
Ursprungligen postat av Leoplurodon
Det är väll va folk skrivit till dej man ser på din wall. Tittar man tex på en av dina kamraters kan man se vad du har skrive till dom. Så har jag förstått det nu när jag spanat runt lite.
Ja, fast det ser du under meddelanden också, alltså vad andra har skrivit till dig.
Så det är bara att jämföra.
Finns inte samma inlägg längst ner i wallen och under meddelande så är det bara vanliga wallinlägg, modell old-schol, som alltid funnits där.
Och dessa har aldrig varit anonyma, alla som gått in på din wall har alltid kunnat se dessa, lika så på dina vänners walls.
Så det finns inga hemligheter att hämta där.
Bortsett från de stolpskott som inte förstår att facebook inte är anonymt, men sådana finns det ju nu också.