Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-08, 20:34
  #421
Medlem
MissionFuckeds avatar
ni som kör iv vart är ni i livet, är ni riks missbrukare elr klarar ni av att föra ett normalt jobb, elr är de precis som vilken annan roa ?
Citera
2018-07-09, 20:40
  #422
Medlem
Miss från min sida

Om du vill rengöra med kokande vatten så kan du staga upp ett strykjärn upp och ner (själv gjorde jag det mellan ett par skor) och sen placerar du avsett kärl som du vill koka i på strykjärnets botten.
Jag har själv bara använt tekniken för att koka ihop min fix när jag bodde på hotell och tändaren dog. Det gick riktigt snabbt men då pratar vi ju om så lite som 1,5 meter vatten.

Hoppas att svaret kan vara till hjälp och att det funkar.

Mvh/P

Jag ser nu att jag inte svarade på eller höll mig till TS rubrik. Svarade bara på ett inlägg jag hittade i tråden. Mitt första inlägg här så hoppas jag inte får för mycket bannor 😊.

Nå väl, må väl!

Mvh/P
__________________
Senast redigerad av Peareater 2018-07-09 kl. 20:56. Anledning: Svarade inte på TS ämne
Citera
2018-07-11, 23:46
  #423
Medlem
sketcells avatar
Undrar hur ni som använder hirudoid eller andra salvor till att snabba upp läkningsprocessen.

Jag brukar använda dagen efter för jag tror att då hinner märkena läka lite själv, "stänga sig" eller vad man kan säga men det jag undrar är, är det värt att använda salvan samma dag. Gör det någon skillnad och vad är egentligen bäst? Hoppas någon här vet.
Citera
2018-07-27, 18:32
  #424
Medlem
ChemicalGirls avatar
Vad tycker ni, 3-fpm eller bra tjack att skjuta, Vad är bättre? Tycker ni att der det en starkare kick och/eller skjuss på 3-fpm?
Hört olika, men är det bättre så kanske man borde börja med fenmetrazin....
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Är inte en BD Microlanse 23G kanyl 0,60 x 30 mm, blå för "grov"? Visst jag förstår svaret borde komma på 1 sekund och sen trycka i sig 2,5 ml så fort det bara går. Där är jag med..men lämnar den inte stora hål och sår som tar ett tag att läka. Borde väl bli ärrbildning i armvecket som aldrig går bort om man inte varierar stickställena.

Fler som testat blå? Välj mellan dessa till amfetaminintag : 25G orange, 27G grå eller 23G 0,6mm blå och motivera ditt svar.
Förut skulle jag valt blå, fint svar, går att trycka ner snabbt, inga jävla stopp i kanylen om man har tjockt blod, funkade även fint sen för ljumskarna.
Nu när man inte har armvecken kvar och inte vill skjuta i ljumskarna, och har bara massa tunna skitvener så 25G 0,5mm orange eller bruna 26g 0,45mm. Gråa är på gränsen, stor risk för stopp och desto tunnare desto större risk för stopp och sämre svar (om man inte kör med 1ml pumpar. Men vem fan gör det, särskillt på tjack.....)
Citera
2018-07-27, 19:11
  #425
Medlem
Nkpgisits avatar
Är det ens någon nu på flashback som kör IV? känns som varenda en håller på och snortar bara.

Vafan är detta.
Citera
2018-07-27, 20:00
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Är det ens någon nu på flashback som kör IV? känns som varenda en håller på och snortar bara.

Vafan är detta.

Flashback är fullt av åder-karamells jagande dårar men dom flesta av oss finner nog inte allt för många anledningar till att stå på det lokala vatten tornet och skrika ut om natten att vi älskar en redig panna "insert favorite type of drug"

Det jag menar är att generellt så ser folk ner på narkomaner.. Men de folk ryggar till för ännu mer än det är just Sprut-narkomaner...

Så därför skriker inte folk hejvilt ut om deras kärlek till Armvecks dart..
Citera
2018-07-27, 20:09
  #427
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Flashback är fullt av åder-karamells jagande dårar men dom flesta av oss finner nog inte allt för många anledningar till att stå på det lokala vatten tornet och skrika ut om natten att vi älskar en redig panna "insert favorite type of drug"

Det jag menar är att generellt så ser folk ner på narkomaner.. Men de folk ryggar till för ännu mer än det är just Sprut-narkomaner...

Så därför skriker inte folk hejvilt ut om deras kärlek till Armvecks dart..
må så vara men inget att skämmas för. Bara massa jävla allergitesteser hela tiden.
Citera
2018-07-31, 00:32
  #428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Vad tycker ni, 3-fpm eller bra tjack att skjuta, Vad är bättre? Tycker ni att der det en starkare kick och/eller skjuss på 3-fpm?
Hört olika, men är det bättre så kanske man borde börja med fenmetrazin....

Förut skulle jag valt blå, fint svar, går att trycka ner snabbt, inga jävla stopp i kanylen om man har tjockt blod, funkade även fint sen för ljumskarna.
Nu när man inte har armvecken kvar och inte vill skjuta i ljumskarna, och har bara massa tunna skitvener så 25G 0,5mm orange eller bruna 26g 0,45mm. Gråa är på gränsen, stor risk för stopp och desto tunnare desto större risk för stopp och sämre svar (om man inte kör med 1ml pumpar. Men vem fan gör det, särskillt på tjack.....)

Den bruna nålen är nu mitt val. Inte för stor så det blir märken inte heller för tunn för bra svar och införsel av kemikalier i bra takt i ådersystemet. Brun är bäst i test hos mig i alla fall.
Citera
2018-08-19, 19:55
  #429
Medlem
Nkpgisits avatar
Någon som har dragigt i sig en redig panna på sistone? eller är det bara alergitester alla kör med nu verkar det som.
Citera
2018-08-19, 22:28
  #430
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Någon som har dragigt i sig en redig panna på sistone? eller är det bara alergitester alla kör med nu verkar det som.
blir sugen allså .... har ju tillgång till alla sjukhus verktyg som finns .... men frågan är de värt det, man sa ju att man skulle hålla sig till mini skeden när man snorta pv men tog fram teskeden efter ett tag, men är de ens att jämföra ? känns som de bara är dopamin varianter som är värda att försöka sig på .... och livet gick mot bra håll... visserligen jävligt packad .. fan va jag vill ha en lina dos mega så näsan täpper igen och jag försöker skyffla in mer men om inte så jag slår en kullerbyta för de ska bli dragnings kraft i näsan ....så mer in men, rööva hållet funkar ju också haha bara att trycka in och se glad ut hahaha
Citera
2018-08-20, 09:24
  #431
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
blir sugen allså .... har ju tillgång till alla sjukhus verktyg som finns .... men frågan är de värt det, man sa ju att man skulle hålla sig till mini skeden när man snorta pv men tog fram teskeden efter ett tag, men är de ens att jämföra ? känns som de bara är dopamin varianter som är värda att försöka sig på .... och livet gick mot bra håll... visserligen jävligt packad .. fan va jag vill ha en lina dos mega så näsan täpper igen och jag försöker skyffla in mer men om inte så jag slår en kullerbyta för de ska bli dragnings kraft i näsan ....så mer in men, rööva hållet funkar ju också haha bara att trycka in och se glad ut hahaha
Amfetamin IV är alltid värt det.
Citera
2018-08-20, 09:38
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
blir sugen allså .... har ju tillgång till alla sjukhus verktyg som finns .... men frågan är de värt det, man sa ju att man skulle hålla sig till mini skeden när man snorta pv men tog fram teskeden efter ett tag, men är de ens att jämföra ? känns som de bara är dopamin varianter som är värda att försöka sig på .... och livet gick mot bra håll... visserligen jävligt packad .. fan va jag vill ha en lina dos mega så näsan täpper igen och jag försöker skyffla in mer men om inte så jag slår en kullerbyta för de ska bli dragnings kraft i näsan ....så mer in men, rööva hållet funkar ju också haha bara att trycka in och se glad ut hahaha

Har man bra grejer så är det alltid värt det. Flera RC tycker jag varit helt värdelösa att snorta eller köra RP. Men iv har dem varit helt sjukt bra. Börja alltid försiktigt med liten dos men sen tjocka på med fetingar, underbart. Nu är jag påtvingat clean ett tag så kan inte testa det som finns nu, annars hade jag gått på 3-cmc (som brukar vara bra iv) och sen nyfiken på större doser av metyl-nep och OH-pvp. Kanske inte så potenta som a-pihp mfl men det borde vara en dosfråga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback