Jag kan och gör det så ofta jag kan då jag älskar känslan av att töja och leka med mig själv.
Men ett par tips för er som försöker men inte lyckas ännu.
Börja med att värma upp med leksaker först.
Sen tar du ett stabilt bord som har en höjd som når precis under din rumpa när du står upp så du måste böja knäna lite för att sätta dig. Ta handen bakom ryggen och lägg den på bordskanten (rekomderar en handduk som underlag). Sen låter du bara kroppen slappna av och sjunka ner över handen. En annan grej är när du står med ryggen mot en vägg och lägger handen mellan ryggen och väggen. Sen trycker du rumpan bakåt mot handen och finger efter finger tills du får in hela handen. Rekommenderar att du har något framför dig som du kan stödja dig imot och använda för att kunna pressa dig bakåt med lite kraft. Det är dom 2 sätten som är lättast för mig.
Men tänkte berätta om när jag hade sån tur att träffa en tjej som älskade att ge fist och blev helt galen när hon fick göra precis som hon ville med mig för hennes njutning. Hon brukade börja med tunga och fingrar en stund innan leksakerna kom fram. När hon kände att jag var redo så tog hennes händer över. Ibland använde hon bara en hand och ibland av båda. När hon använde sig av båda händerna för att verkligen fist knulla mig tills man kunde se hur min kropp pulserade av det hon gjorde. Eller när hon använde sig av en hand för att antingen bara vara precis innanför för att tillfredsställa prostatan eller dom gånger hon lägger hela sin vikt för att komma så djupt som möjligt. Hon lyckades ibland ta sig så djupt att hon hade hela underarmen upp till bicep i mig. Oftast gjorde det så vi båda fick såna sjuka och intensiva orgasmer tillsammans. Hon tyckte även det var otroligt porrigt när hon låg brevid och pillade eller använde leksaker på sig själv och tittade på hur jag låg och fistade mig själv. Ibland kunde hon inte hålla sig utan joinade genom att trycka in sin hand också så vi kunde fista mig tillsammans tills jag fick orgasm efter orgasm. När hon kände att hon var nöjd och våra händer åkte ut så brukade hon lägga sig för att ge mig ett djupt kladdigt rimjob. Hon sa att hon tyckte det var så upphetsande när hon kunde känna hur öppen och mottaglig jag var mot hennes mun och tunga efter allt lek.
Vi gjorde detta flera gånger i veckan då hon inte kunde få nog.
.
Man kan ju alltid hoppas på att man träffar en sådan tjej igen då det är skönare när någon annan gör det