• 1
  • 2
2012-01-08, 18:59
Medlem
Om du bara har 1000 kr att satsa s r mitt rd att du sparar dessa pengar istllet. Oskerheten r stor och vinsterna r marginella. Gissar att du ligger rtt tight till med ekonomin. D r det bttre att skaffa sig en buffert
Citera
2012-01-08, 19:06
Medlem
Det r klurigt att f 1000kr vxa genom avkastning.. Tyvrr ganska meningslst faktiskt.. Du kanske kan tjna en hacka p att spela p odset eller poker.
Citera
2012-01-09, 01:00
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Om du bara har 1000 kr att satsa s r mitt rd att du sparar dessa pengar istllet. Oskerheten r stor och vinsterna r marginella. Gissar att du ligger rtt tight till med ekonomin. D r det bttre att skaffa sig en buffert
spar? inte akuellt...ligger tight till? kan ju lgga mer men nu e de just 1000 ja vill leka med.

Citat:
Ursprungligen postat av Enteria
Det r klurigt att f 1000kr vxa genom avkastning.. Tyvrr ganska meningslst faktiskt.. Du kanske kan tjna en hacka p att spela p odset eller poker.

ja, funderade lite s med..

saken r inte att ja mste f dessa pengar av ngn anledning utan att ja tnkte pyssla med det som tidsfrdriv..fr er som inte frstod det!
Citera
2012-01-09, 01:11
Medlem
roulette r frmodligen din strsta chans
Citera
2012-01-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabueso
hur menar du?
de e vl vrda som mest precis/dagar fre "eventet"?
Jo, precis! D str de vl hgst, men d gller det att bde sljare och kpare vet att om det inte blir affr dr och d s kommer biljetterna att vara vrda noll kronor (nr eventet gtt av stapeln)!
Det kan bli en svettig frhandling...
Citera
2012-01-14, 11:36
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSt
Jo, precis! D str de vl hgst, men d gller det att bde sljare och kpare vet att om det inte blir affr dr och d s kommer biljetterna att vara vrda noll kronor (nr eventet gtt av stapeln)!
Det kan bli en svettig frhandling...

jo men ngn mnad fre r man nog vara ute iaf..
ox r detta inte srskilt aktuellt fr mig heller knner jag..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in