Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 01:36
  #6637
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Finns där en WWE-app till Apple-TV?
Kan man se gamla WWC- och WWE-matcher?
Hur mycket kostar det i månaden?

Du kan se alla gamla WWE/WWF och WCW samt ECW ppvs. Tror den finns på Apple TV men inte säker. Ser på Ps4. Kostar 99 kr i månaden men första månaden är gratis.
Citera
2017-08-18, 03:08
  #6638
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Du kan se alla gamla WWE/WWF och WCW samt ECW ppvs. Tror den finns på Apple TV men inte säker. Ser på Ps4. Kostar 99 kr i månaden men första månaden är gratis.

Tackar så mycket!
Citera
2017-08-18, 13:02
  #6639
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Du kan se alla gamla WWE/WWF och WCW samt ECW ppvs. Tror den finns på Apple TV men inte säker. Ser på Ps4. Kostar 99 kr i månaden men första månaden är gratis.
Hur är kvaliteten? Tänker på dom äldre grejerna.
Citera
2017-08-18, 15:36
  #6640
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur är kvaliteten? Tänker på dom äldre grejerna.

Såg en Royal Rumble från 2000 och det är bra kvalitet det, ingen blu-ray restauration eller något sånt men ändå klart och bra. Ratio är i 4:3 då såklart. Har inte hunnit se något äldre än det tyvärr
Citera
2017-08-18, 15:52
  #6641
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Såg en Royal Rumble från 2000 och det är bra kvalitet det, ingen blu-ray restauration eller något sånt men ändå klart och bra. Ratio är i 4:3 då såklart. Har inte hunnit se något äldre än det tyvärr
Men det är typ duglig DVD-kvalitet snarare än gamla VHS-band?
Citera
2017-08-18, 16:02
  #6642
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men det är typ duglig DVD-kvalitet snarare än gamla VHS-band?

Ja absolut, det är DVD kvalitet. Även på de från 90 talet som jag förstått.
Citera
2017-08-18, 16:08
  #6643
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Ja absolut, det är DVD kvalitet. Även på de från 90 talet som jag förstått.
Nice. Kan ju vara värt att sno gratismånaden då. Jag är sugen på en Undertaker-kavalkad.
Citera
2017-08-20, 09:17
  #6644
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Ja absolut, det är DVD kvalitet. Även på de från 90 talet som jag förstått.
Jag anvander wwe network med apple tv och lg smart tv, fungerar hur bra som helst. Alla wwe och wcw ppv (alltsa langre galor). Dock inte alla raw avsnitt och mycket av orginalmusiken har bytts ut. Det suger.

Sag aven en tecknad serie camp wwe eller nagot liknande, samsta skiten nagonsin !
Citera
2017-08-20, 10:28
  #6645
Medlem
Bluebeast72s avatar
" He is using hynosis " " How is this legal "
Hold on boys, härlig match som innehåller allt o lite till..njut av en händelserik aftog---The jojo--


https://www.youtube.com/watch?v=BRS3h9hbsxM
Citera
2017-08-21, 00:35
  #6646
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nice. Kan ju vara värt att sno gratismånaden då. Jag är sugen på en Undertaker-kavalkad.

Det tycker jag du skall göra. Avsluta med HBK - Undertaker från Wrestlemania 26. En av världens bästa matcher någonsin!

Sitter uppe och tänkte se Summerslam Live ikväll när jag ändå börjar kl 14.00 imorgon. Kommer knappast orka vara uppe till 05.00 men sitter nog uppe till 02/03 i alla fall. Summerslam är alltid nice, börjar om 25 minuter men just nu är det pre show. The New Day mot The Usos. Gillar The Usos riktigt mycket faktiskt.
Citera
2017-08-21, 00:42
  #6647
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Det tycker jag du skall göra. Avsluta med HBK - Undertaker från Wrestlemania 26. En av världens bästa matcher någonsin!
Jag har sett den och jag tycker att det var lite trist att The Streak var tvungen att brytas. Jag hade verkligen velat se Taker vara obesegrad. Det hade liksom passat hans karaktär. Sen har han ju egentligen inte varit rolig att titta på dom senaste tio åren eller så.

Halva grejen med Taker är ju att han är en bjässe som ändå är (lite) akrobatisk. Old School (den borde givetvis hetat Dead Man Walking, kanske kommer om nån gör det till ett "homagemove") är ju betydligt svårare än vad det ser ut att vara. Och alla flygturer han har haft. Det är klart att åren har tagit ut sin rätt.

Men. Takerkavalkad blir det. Jag har inte sett en enda match från hans Bikerdagar.
Citera
2017-08-21, 00:52
  #6648
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har sett den och jag tycker att det var lite trist att The Streak var tvungen att brytas. Jag hade verkligen velat se Taker vara obesegrad. Det hade liksom passat hans karaktär. Sen har han ju egentligen inte varit rolig att titta på dom senaste tio åren eller så.

Halva grejen med Taker är ju att han är en bjässe som ändå är (lite) akrobatisk. Old School (den borde givetvis hetat Dead Man Walking, kanske kommer om nån gör det till ett "homagemove") är ju betydligt svårare än vad det ser ut att vara. Och alla flygturer han har haft. Det är klart att åren har tagit ut sin rätt.

Men. Takerkavalkad blir det. Jag har inte sett en enda match från hans Bikerdagar.

Absolut, håller helt med och mot Brock Lesnar av alla människor. Ja, såg ju matchen mot Roman Reigns och det var bara sorgligt egentligen. Har inte sett matchen mot Sting men tvekar på att den var särskilt rolig att se, wrestlingvärlden har ett ohälsosamt förhållande till gamla hjältar även fast det ändå har en viss charm. När Ric Flair drog och spöade sig blodig mot Randy Orton 2009 var det ju ändå hyfsat underhållande.

Har sett en del från hans biker dagar, han är ju ganska bad ass men slår ju inte hans tid med Paul Bearer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback