Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-30, 22:19
  #6409
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Någon som kan länka en sida där man kan se gamla events/matcher (typ 95 till 2008) i relativt bra kvalitet? De flesta finns väl på YouTube men kvaliteten brukar svika rätt rejält.

Vet att WWE visar matcher för $10/månad, men frågan är om alla gamla PPV finns där, samt vilka år som finns med.

Edit: Kollade upp och de flesta verkar finnas på WWE-network (fram till 2006 iaf). Får testa.

Finns gratis här annars. Plus en hel del annat, från de flesta organisationer runt om i världen.

http://watchwrestling.ch/
Citera
2015-03-30, 23:57
  #6410
Medlem
Freddex4s avatar
Såg just WM 31 och måste säga att det var det bästa jag sett på mycket länge. WWE levererade!


Citera
2015-03-31, 19:10
  #6411
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Någon som kan länka en sida där man kan se gamla events/matcher (typ 95 till 2008) i relativt bra kvalitet? De flesta finns väl på YouTube men kvaliteten brukar svika rätt rejält.

Vet att WWE visar matcher för $10/månad, men frågan är om alla gamla PPV finns där, samt vilka år som finns med.

Edit: Kollade upp och de flesta verkar finnas på WWE-network (fram till 2006 iaf). Får testa.

Nu har jag inte WWEN just nu men i princip alla PPVs från WCW, ECW och WWE finns där. I bra kvalité.

Okej Over the limit från 1999 saknas (av förklarliga skäl) samt galor som WCW gjorde i samarbete med japanska förbund. Allt av betydelse finns med
Citera
2015-03-31, 21:19
  #6412
Medlem
Vidrigt att Rollins förlorar mot Orton för att sedan ta bältet. hade han vunnit mot Orton hade det varit bättre, imho. Ruggig RKO Orton avgjorde på. Fantastiskt.

Men vad fan, tar man dit Sting ör att han ska förlora??? Det är ju CP på riktigt.
Citera
2015-04-03, 04:03
  #6413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Vidrigt att Rollins förlorar mot Orton för att sedan ta bältet. hade han vunnit mot Orton hade det varit bättre, imho. Ruggig RKO Orton avgjorde på. Fantastiskt.

Men vad fan, tar man dit Sting ör att han ska förlora??? Det är ju CP på riktigt.


De gjorde det för att sätta upp Orton-Rollins Extreme Rules vilket var smart. Att Sting förlorade spela ingen roll hhh behövde vinsten mer med tanke på att han förlorat alla sina matcher de senaste 3 åren. Sting har bara en match kvar och det är med taker nästa år. Om någon som inte vann borde vunnit är det bray wyatt.
Citera
2015-04-03, 09:15
  #6414
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
De gjorde det för att sätta upp Orton-Rollins Extreme Rules vilket var smart. Att Sting förlorade spela ingen roll hhh behövde vinsten mer med tanke på att han förlorat alla sina matcher de senaste 3 åren. Sting har bara en match kvar och det är med taker nästa år. Om någon som inte vann borde vunnit är det bray wyatt.
hhh har vunnit två matcher mot lesnar sedan 2012 om jag inte minns fel.
Citera
2015-04-03, 12:17
  #6415
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
hhh har vunnit två matcher mot lesnar sedan 2012 om jag inte minns fel.

2011 & 2012 var det Taker. 2013 vinst mot Lesnar. 2014 Bryan
Citera
2015-04-03, 14:33
  #6416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
hhh har vunnit två matcher mot lesnar sedan 2012 om jag inte minns fel.


1/3 vann han mot lesnar. Förlorat mot shield,bryam,lesnarX2, Taker X2
Citera
2015-04-04, 00:01
  #6417
Medlem
Jaha, det var ju trist att AJ slutar..

http://www.wwe.com/shows/raw/2015-04...m-wwe-27262204

Men hade det lite på känn..
Citera
2015-04-05, 18:24
  #6418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atrix
Jaha, det var ju trist att AJ slutar..

http://www.wwe.com/shows/raw/2015-04...m-wwe-27262204

Men hade det lite på känn..


Mm synd... bara 27 år gammal men fan vilken karriär hon haft. Som Joey Styles sa en hall of fame karriär har hon byggt upp under endast 5 år. Kommer saknas men inte så att hon behövs precis med Charlotte och Sasha Banks påväg upp.

Paige
Sasha
Charlotte
Natalya
Naomi
Alicia Fox
Bayley
Becky Lynch
Emma
Brie
Nicki

De har jävligt många talanger. Allt sitter i bookingen. De behöver använda tjejer som Natalya och Alicia Fox mycket bättre de är så grymma i ringen.
Citera
2015-04-06, 18:31
  #6419
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Mm synd... bara 27 år gammal men fan vilken karriär hon haft. Som Joey Styles sa en hall of fame karriär har hon byggt upp under endast 5 år. Kommer saknas men inte så att hon behövs precis med Charlotte och Sasha Banks påväg upp.

Paige
Sasha
Charlotte
Natalya
Naomi
Alicia Fox
Bayley
Becky Lynch
Emma
Brie
Nicki

De har jävligt många talanger. Allt sitter i bookingen. De behöver använda tjejer som Natalya och Alicia Fox mycket bättre de är så grymma i ringen.

Med tanke på att Diva Search kommer tillbaka så vet jag inte hur mycket hopp en ska ha
Citera
2015-04-07, 18:12
  #6420
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harvey.dent
Nu har jag inte WWEN just nu men i princip alla PPVs från WCW, ECW och WWE finns där. I bra kvalité.

Okej Over the limit från 1999 saknas (av förklarliga skäl) samt galor som WCW gjorde i samarbete med japanska förbund. Allt av betydelse finns med

Har Over the edge 99 som den heter hemma på VHS inspelat från Sky sports när den gick den tragiska kvällen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback