Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-01-15, 17:13
  #25
Medlem
justsayins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Precis, du var på KROGEN och tänkte "hur fan dansar folk". Radio/mainstream musik på högsta nivå med folk som går ut för att berusa sig i första taget och inte för att dansa.
Gå till en klubb där dom spelar t.e.x salsa/latinsk? eller techno/minimal och du kommer få andra upplevelser.

Mjo.. men inte min typ av klubb gillar mer hiphop/rnb/soul
Citera
2012-01-15, 17:17
  #26
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag förstår hur TS tänker, själv dansar jag mest charleston eller polka när jag hänger på klubbarna.Folk brukar kolla lite konstigt, men jag skrattar mest åt dessa tjejer som alltid måste "peka" med båda händerna i luften. Vad pekar dom på egentligen?
Citera
2012-01-16, 09:16
  #27
Medlem
Vem fan bryr sig om hur det ser ut? Har man kul gör man rätt.
Citera
2018-09-30, 20:28
  #28
Medlem
Folk kan varken dansa eller klä sig idag när de går ut för att dansa på "nattklubbar". Det är jävla mongon som står och hoppar i t-shirtar till någon skitmusik som typ Avicci komponerat.

Annat var det förr i tiden, när det hette Disco. 70-90-talet, då kom folk snyggt och sexigt klädda och dansade med rytmik till en suverän musik.
Citera
2018-09-30, 23:05
  #29
Medlem
Arons avatar
finns det en stroboskop sa ser det ut som om alla dansar bra
Citera
2018-10-05, 00:08
  #30
Medlem
PaperHouses avatar
Klubben är bara till för att hoppa lite till musiken, speciellt i Sverige där alla är stela som pinnar
Citera
2018-10-05, 00:18
  #31
Medlem
Opportunitiess avatar
Själv dansar jag som en gud efter en kvarting och åtta öl.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback