Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-03-08, 05:36
  #37
Medlem
Det finns ett Instagram konto som heter jordbromc - bilderna liknar bilder från hans tidigare konton.
Citera
2019-03-30, 01:42
  #38
Medlem
Hittade både Facebook sida och privat Instagram på både han och maken.
Hans man verkar dessutom ironiskt nog jobba på bank.... Många utlandsresor i flödet 😏
Citera
2019-09-10, 13:16
  #39
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolina.reaper
Hittade både Facebook sida och privat Instagram på både han och maken.
Hans man verkar dessutom ironiskt nog jobba på bank.... Många utlandsresor i flödet 😏

Det är ju sinnessjukt om han jobbar på bank om han inte städar där.
med tanke på allt linus är dömd för så är det konstigt att han kan ha en partner öht.

Jag hade en vän som fick kontakt med linus på nätet. Linus lovade redan i inledningen av deras konversation en fin lön, körkort och en fyrhjuling.
det konstiga är att polaren inte vet ett skit om motorer.
linus fick honom att hämta ut 3 nya iphones till "företaget", varav han skulle få behålla en till jobbet. Polaren stod på alla TRE abonnemang, linus lovade att ta över dom. Men det gjorde han aldrig. Polaren fick tjata, sen slutade linus svara och plötsligt så var han utomlands och kunde inte göra något.
polarn blir tokig och inser att han blivit blåst. Ingen lön ingenting.
men han löste det med lite jobbiga kontakter och fick igen allt och lite till.

Och det var sjuka sexinviter hela tiden. Alltså linus kunde fråga rätt ur om han var kåt eller ville knulla trots att killen sagt att han inte svingar åt det hållet så att säga.
Han berättade hur mkt sex han haft i garaget också.

Väldigt manipulativ.
Bjöd alltid på lunch, lånade ut fordon.
Han beskrevs kunna ändra personlighet på en sekund också vilket hade framstått som obehagligt.

Och det var säkert inte ens hans egna saker han lånade ut kan man misstänka nu.


Aja, han verkar gilla köra runt småkillar på can-am iaf.
Citera
2020-06-21, 00:23
  #40
Medlem
Har fått bekräftat från en säker källa att Linus körde ihjäl sig i en mc-olycka i Haninge i början av April. han finns inte längre på Ratsit heller så det är inte något iscensatt som förra gången han hittade på det själv..
Citera
2020-07-02, 16:43
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 141951
Har fått bekräftat från en säker källa att Linus körde ihjäl sig i en mc-olycka i Haninge i början av April. han finns inte längre på Ratsit heller så det är inte något iscensatt som förra gången han hittade på det själv..


Stämmer bra det!

https://www.ratsit.se/19670621-Linus...3n0f8pN7Wf78As
Citera
2020-07-12, 20:43
  #42
Avstängd
Finns det några riktiga bevis på att bögen är död?

Linus skulle fixa en grej på min Sportster och det var under all kritik, och när min brorson skulle hämta den så kom han med massa sexuella inviter osv! Jag åkte till hans garage flera gånger efter det men det var ingen där.

Jag hoppas att bögen brinner i helvetet.
Citera
2020-09-07, 12:00
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Stämmer bra det!

https://www.ratsit.se/19670621-Linus...3n0f8pN7Wf78As


Vill poängtera att det tidigare via länken stod "personen är avliden osv.."
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback