Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-07, 15:41
  #1
Medlem
Hej fick mitt kort i början utav veckan, när jag stoppade in det står det fortfarande "Stoppa in SIM" Jag tänker att jag måste vänta, så jag väntar tills idag men fortfarande samma. Jag går in på tele2 och ser att man måste aktivera kortet. Jag gör ett konto på mitttele2 eller vad det nu heter, förljer instruktionerna och kommer till den sista där det står.

"Du har fått ett SMS med en kod. Skriv in koden nedan för att slutföra kopplingen av ditt abonnemang till Mitt Tele2. När det är många som kopplar tjänsten samtidigt kan SMS:et dröja en stund."

Men har inte fått något, hur är det tänkt att man kan få ett SMS när det står stoppa in SIM och jag inte har någon täckning?
Jag klippte kortet själv men hade ett annat MICRO-SIM att jämföra så det ska inte vara något fel på kortet, vad annars kan vara fel? Tele2 har stängs på sin kundtjänst och min andra mobil la av idag. Den mobilen det nya MICRO SIM-kortet är till är Motrola Droid Razr.

Kan tilläggas första gången jag använder Tele2 så ett helt nytt SIM är det vi pratar om.

Hur ska jag gå tillväga?
__________________
Senast redigerad av fawe17 2012-01-07 kl. 15:44.
Citera
2012-01-07, 17:34
  #2
Medlem
Eisels avatar
Gå till butiken där du köpte den och prata med dom om problemet. Finns inte så mycket annat att göra.
Citera
2012-01-07, 18:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Gå till butiken där du köpte den och prata med dom om problemet. Finns inte så mycket annat att göra.
Köpte den med studentrabatt från Mecenat, men får vänta tills kundtjänsten öppnar då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback