Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-07, 02:16
  #1
Medlem
Tjenare!

Har undrat en sak. Vad tycker ni killar om riktigt långt hår? Är det något skabbigt eller bara sensuellt?

Har skött mitt hår riktigt bra de senaste åren (vilket har kostat mig pengar och tid) men idag så har jag ett långt, mörkbrunt hår som går ner till rumpan på ryggen (då det ligger på ryggen). Jag vårdar det varje dag osv. Har dock fått känslan att många tycker detta ser typ skabbigt ut.

Jag tycker själv det är sexigt med långt hår ā la Rapunzel och har enbart såhär långt hår för min skull. Men nu undrar jag vad ni andra tycker?
Citera
2012-01-07, 02:19
  #2
Medlem
Psyko Dads avatar
Är själv rätt korthårig men har en väninna som har otroligt långt hår & det väcker massa blickar & komplimanger av folk. Långt tjockt & börjande rödbrunt.
Hade jag haft bättre kvalité så hade jag velat ha riktigt långt hår.
Citera
2012-01-07, 02:23
  #3
Medlem
långt hår är fint, men jag drar gränsen när håret är nere vid rumpan. det är för långt.
Citera
2012-01-07, 02:26
  #4
Medlem
Tycker inte alls det är skabbigt så man vårdar det och det ser fint ut. lyckos dig som har så långt hår set är väldigt vackert och kvinnligt
Citera
2012-01-07, 02:37
  #5
Medlem
Koreanskbots avatar
Älskar kvinnor med långt mörkbrunt/svart hår bara ett plus på det hela, sen om håret har samma färg som ögonen då är jag såld i princip
Citera
2012-01-07, 02:41
  #6
Medlem
Angeliques avatar
Mitt hår är lite längre än ner till midjan och jag får nästan dagligen komplimanger för det vilket kan bli besvärande tillslut men det har hänt att någon enstaka person blivit arg (en fjortisbrud på tunnelbanan) men annars är det positivt, så länge det är tjockt.

Glömde tillägga att jag är tjej..
Citera
2012-01-07, 02:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Mitt hår är lite längre än ner till midjan och jag får nästan dagligen komplimanger för det vilket kan bli besvärande tillslut men det har hänt att någon enstaka person blivit arg (en fjortisbrud på tunnelbanan) men annars är det positivt, så länge det är tjockt.

Glömde tillägga att jag är tjej..

Men herregud varför blev hon arg? Haha!?

Mja jag är stolt över mitt hår (erkänner) men tex min pojkvän verkar inte särskilt brydd alls.. Har dessutom en tjej i samma klass som har samma längd som mig som många, inkl pojkvännen min, kallat skabbig. Hennes hår är inte så välskött dock..
Citera
2012-01-07, 02:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Älskar kvinnor med långt mörkbrunt/svart hår bara ett plus på det hela, sen om håret har samma färg som ögonen då är jag såld i princip

I vanligt tal är mitt hår svart men i frisörvärlden är det mörkbrunt

(ska typ vara blått för att klassas som svart av en frisör!)
Citera
2012-01-07, 02:51
  #9
Medlem
prostinnans avatar
Nu är jag visserligen tjej, men jag måste säga att jag tycker att hår av någon anledning ser äckligt ut så fort det räcker nedanför brösten (hur välvårdat det än är).
Citera
2012-01-07, 03:06
  #10
Medlem
Jag har lite svårt för så långt hår. Och det, kära vänner, härrör från min barndom. En kvinna hade sketalångt, brunsvart, stripigt hår. Hon skrämde mig men var nog en sympatisk dam egentligen. Hennes son gick i samma klass som jag.

Jag är pojke.
Citera
2012-01-07, 03:33
  #11
Medlem
BF3G-Rs avatar
Det är bland det finaste jag vet när tjejer har lite längre hår, Gött att dra lite i det när det hettar till
Citera
2012-01-07, 03:44
  #12
Medlem
SpaceBounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Älskar kvinnor med långt mörkbrunt/svart hår bara ett plus på det hela, sen om håret har samma färg som ögonen då är jag såld i princip

Haha jag har mörkbrunt/ svart långt hår med samma ögonfärg Nu blev jag lite smått glad när jag läste din text
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback