Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-07, 02:56
  #13
Medlem
Koreanskbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiBoB
Plus ditt?
Så han kan inte köra på ditt då?? (antagligen inte)
Annars är det väl bara att lämna tillbaka. Korkat system om du frågar mig, men de vill väl inte att det ska bli som cod antar jag.

Vadå korkat, det är ju bara bra då slipper man gnällande ungar när man lirar som i CoD och CS. Fast tror man kan bypassa det på något sätt, kolla med deras support annars är jag ganska säker på att det finns svar på det någonstans kan hjälpa till att leta.
Citera
2012-01-07, 11:05
  #14
Medlem
M40A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Vadå korkat, det är ju bara bra då slipper man gnällande ungar när man lirar som i CoD och CS. Fast tror man kan bypassa det på något sätt, kolla med deras support annars är jag ganska säker på att det finns svar på det någonstans kan hjälpa till att leta.

Det förstår jag, var med i en trickshotting-klan förut fylld med små skrikande britter. Efter det har jag sagt åt brorsan att han inte får whina och skrika på folk, iallafall inte över VOlP.
Citera
2012-01-07, 14:29
  #15
Medlem
M40A3s avatar
Jag håller just på att försöka chatta med EA på en "Live Chat" och det går ju sådär.

Är det någon som har haft samma problem, skriv gärna hur ni löste det.

(Göra ett nytt account är sista lösningen måste jag säga.)
Citera
2012-01-07, 23:17
  #16
Medlem
M40A3s avatar
Okej, problemet är löst! Mods kan låsa tråden och för de som har samma problem så kan jag förklara hur jag gjorde.

Först gick jag in på EA's hemsida och valde helpfliken, sedan valde jag något som hette i stil med live-chat och sedan sade jag att jag var min brorsa och att jag var 25. Då fick jag hjälp. Vad de sa var att jag skulle ladda ned ett EA demo med online, jag valde NHL12, det funkade bra och då får man registrera ett konto när man startar spelet. Efter det så funkade det att lira online!

Tack för all hjälp!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback