Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-01-18, 01:55
  #1
Medlem
Det har varit en massa trådar om vilken kändis man skulle vilja se naken, vem som är bäst i sängen, vem man skulle vilja ha med i en trekant o.s.v. En av dessa trådar triggade igång mina tankar om en önske-porrfilm eller novell

En kort genomgång av upplägget är följande:

Regisörerna Brandon Iron & Rob Black har blivit vänner igen och beslutat sig för att filma de ultimata kändisporren, och de gör sitt första stop i Sverige, för att sätta ihop en film med följande scenarium och skådespelare...

Sanna Bråding, Regina Lund & Lotta Engberg (Sanna fistar Regina och de båda sätter sedan på Lotta i en dubbelmacka med dildos)
Helen Wellton, Camila Henemark & Lisa Miskowsky (Lisa i läderkläder leder omkring Helene och Camila i hundhalsband, som sedan knullas av hela skolklasser och lisa tas hand om av Max Hardcore )
Sanna Ekman & Nina Inhammar (Peter Noth och Jon Dough gör sällskap i att utnyttja dem hårt och till fullo i alla hål)
Josefine Sundström & Pauline Högberg (från Fame Factory) (Rocco Siffredi och Nacho Vidal pålar dem skoningslöst tillsammans med Dave Cummings)
Jessica Andersson (från Fame) & Shirley Clamp (Mikael Persbrandt & Carl Serung hjälps åt att utnyttja alla hål, Jessica utnyttjas sen av Rodney Moore)
Carola Häggkvist & Charlotte Nilsson Perrelli (Carola blir tagen både vaginalt och analt på alla fyra samtidigt som hon slickar Charlotte, sen sitter hon på Chalotte's ansikte samtidigt som Charlotte blir påsatt analt med båda bennen långt upp i luften..)
Tina Ahlin, Gry Forsell & Tilde de Paula (I ett Gangbang med publiken under "Så Kan Det låta" där Tina och Gry sitter på varsin sida av Tilde när hon blir tagen ovanpå ett piano)
Madeleine Bernadotte (prinsessan) (Fastbunden och Gangbangad så klart!)
Sara Lumholdt, Marie Serneholt (A-Teens) & Robyn Carlsson (A-Teens tjejerna håller fast Robyn, samtidigt som ett gäng med Mr Marcus och Jake Steed i spetsen sätter på henne på scenen i Kungsträdgården och sen kommer väktare och sätter på A-Teens tjejerna under tiden...)
Blossom Tainton & Kristin Kaspersen (först lite lesbisk BSDM, därefter kommer Jake Steed med sitt gäng in...)
Elena Ermanova, Carola Szucz (Fame Factory) & Sofia Wistam (Robinson Robban och ett par polare till honom kör hårt med tjejerna, innan Max Hardcore commertillbaka med Jon Dough och visar vart skåpet skall stå)
Frida Hallgren, Anna Mannheimer & Jessica Folcker (Frida sluter sina underbara läppar om Nacho Vidal's kuk, sen gär Jessica och Anna det samma - varpå han sätter på alla tre)
Anna Sahlin, Jill Johnson & Alexandra Rapaport (Alla tre i läderstövlar och kortkort, raggar upp folk på gatan och blir sedan påsatta av ett gäng killar)
Linda Eriksson (Popstar/Supernatural) & Cream (Addis Black Widows) (De är med i en TV show där de utmanar varandra att gå längre och längre med varandra, för att sedan knulla på studiogolvet med valda delar ur publiken)
Anna Book, Sofie Eriksson och Lena PH (I ett gangbang i äkta John Thompson anda)

När de åker tillbaka till USA, efter att exploaterat den svenska synden, så gör de en Amerikansk variant enligt följande manus:

Mariah Carry & Tyra Banks (Tyra visar delatagarna i TopModel vad som krävs och blir gangbangad på runwayen, sen kommer Mariah in och hjälper till)
Beyonce Knowles, Jennifer Lopez & Demi Moore (lockar upp folk på scen, för att avgöra vem som har bäst booty och Demi är dommare))
Lindsay Lohan & Melissa Joan Hart (påsatt av Jay Leno i livesändning)
Jamie Lee Curtis & Alyssa Milano (Båda blir påsatta av Arnold!)
Arianne Zuker, Alison Sweeney & Lauren Koslow (Nicole, Sami & Kate/Våra Bästa År) (Arianne binderfast Lauren och Alison och visar dem vad hardlove är)
Rosie Perez, Jennifer Tilly & Lisa Nicole Carson (Rosie och Jennifer kidnappar Lisa och utnyttjar alla hennes hål och sen bjuder de in ett lokalt gäng för gangbang)
Jennifer Garner, Gwen Stefani & Brooke Shields (Alla tre är med i en talkshow, där de alla tre låsesfast i varsin "stupstock" och överraskas sedan av att publiken får komma upp och utnyttja dem)
Raquel Welch, Pam Grier & Mimi Rogers bjuder in en gymnasieklass för att visa att äldre kvinnor också kan!)
Erika Eleniak, Nikki Cox & Laura San Giacomo (Erika och Nikki i en catfight, och när Laura kommer för att avbryta det så kommer samtidigt ett gäng in och gangbangar dem alla tre hårt)
Madonna & Christina Aguilera (Madonna visar Christina vad Dirty är...)
Britney Spears & Avril Lavene (Avril leder ett gangbang av Britney)
Heather Locklear & Jennifer Connelly (Heather knullas hårt på ett skrivbord av alla på kontoret när Jeniffer kommer in och kräver att hon också skall bli det)

Har inte riktigt fått in Julia Dufvenius, Salma Hayek, Megyn Price (Freaky Finnertys), Tiffani Thiessen, Denise Richards, Shakira, Elisabet Hurley, Stacy Dash, Marcia Cross, Neve Campbell, Halle Berry, Christina Ricci , Rose McGowan och Shannen Doherty på något bra sätt i det hela, men in ska dem!

- Någon som har fler idéer, eller känner sig manad att skriva ihop något bra av det hela?
Citera
2005-01-18, 08:54
  #2
Medlem
derangeds avatar
Till att börja med ser möjligheterna till finansiering lite klena ut. Gagerna måste bli oändligt höga.
Å andra sidan kanske det inte vore så svårt att motivera folk att ge ordentligt i en insamling. Så gott som samtliga straighta snubbar på jorden borde vara beredda att slanta upp.
Citera
2005-01-18, 09:43
  #3
Medlem
hahaha. fantastist! Till att börja med ser möjligheterna till finansiering lite klena ut. Så du tror inte att de svåra med det hela skulle vara att få med tjejerna?

Strunta i i finanserna - I denna värld är de fixade och allt är redan avklarat med allas managers, jag trodde det framgick, hehe
Citera
2005-01-18, 10:18
  #4
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Akt 1: Det börjar med att Jessica Alba kommer gåendes på en väg. Detta är på landet alltså. Hon kommer fram till en stor gård, Kåtgården heter den. När hon kommer fram till huset möts hon av Emmy Rossum och Lindsay Lohan. Dessa två donnor är redan barbröstade och börjar ta av Jessica hennes kläder. Där, mitt på Kåtgårdens stora gräsmatta ligger en stor filt. Lindsay och Emmy börjar bearbeta Jessica. Efter en kvart när alla är glada tar de sina grejer och går in i huset. Där sitter Tilde de Paula och pullar sin hungriga fitta med en spagettislev. Lindsay hjälper till med pullandet tills det går för Tilde.

Akt 2: Nu kommer en traktor som körs av Avril Lavigne. Hon har ett släp efter traktorn där det står några sköna damer. Bland annat Elin Grindemyr, Josefine SUndström, före detta Spice Girls, Angelina Jolie och Destiny's Child. Alla är naturligtvis avklädda och kåta som svin redan, så när de fyra damerna i huset kommer ut blir det en fet jävla orgie på släpet. Jag går inte in på detaljer, men Avril rider av högaffeln.

Akt 3: Elisha Cuthbert, Kiera Knightly, Frida Hallgren, Rachel Leigh Cook och Britney Spears samt Christina Aguilera kommer i på varsin cykel, naturligtvis våta och kåta efter att ha suttit på den spretande sadeln i timmar. De bestämmer sig för att gå ned till sjön för att tvätta av sig. Kari Whurer, Madonna, Jennifer Anoston, Jennifer Lopez, Sarah Michelle Geller, Natalie Portman och Carola(?!) ligger på bryggan och slickar fitta i en ring. Även Tuva Novotny ligger med en fet dildo, med klittretare, och juckar. Damerna som kom med cykel lägger sig och tittar. Snart kan de inte hålla sig och går ned för att vara med i slickandet.

Akt 4: Grand Finale Det är kväll. Damerna är samlade framför brasan i pyjamas. Det knackar på dörren, in kommer Lisbeth Åkerman i genomskinligt nattlinne. Hon ler mot de andra och de springer upp till sovrummet, där en skitstor säng står. Alltså övernaturligt stor. Där lägger sig alla och bräsar som fan. Lisbeth kommer in sist och sätter sig på en stol. I några minuter får vi se hur hon fuktar upp fittan så det riner till ordentligt. När hon känner sig någorlunda nöjd reser hon sig upp och kastar en kudde på Avril. Detta utlöser ett kuddkrig som går i slow motion. Alla är naturligtvis nakna, eller så gott som i alla fall. När de blir lite trötta lägger sig alla i sängen och hånglar och smekar varandra. Det svävar fjädrar i luften som faller mot golvet i långsam fart. En orgie bryter ut som pågår en lång jävla stund. Mitt i det hela kommer Stallone, Schwarzenegger, Clintan och Richard Sjöberg in och tar sig ann de kåta flickorna. Sedan blir det långt upp i tarmen på farmen, så att säga. Lite kaskader och annat gottis.

Ja, det är nog hur jag skulle vilja ha en film. Fan, förlåt. Jag kunde inte låta bli. Det var inte meningen att det skulle bli så grovt och så snuskigt.
Citera
2005-01-18, 10:25
  #5
Medlem
Pontiphexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
... Mitt i det hela kommer Stallone, Schwarzenegger, Clintan och Richard Sjöberg in och ...
Jag är mållös. Richard Sjöberg?

Citera
2005-01-18, 10:48
  #6
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiphex
Jag är mållös. Richard Sjöberg?


Tjena!

Ja, va fan. Jag ville ha en liten outsider. Jag litar på Herr Sjöberg.
Citera
2005-01-18, 11:16
  #7
Medlem
Pontiphexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Ja, va fan. Jag ville ha en liten outsider. Jag litar på Herr Sjöberg.
Helt överlägset. Ett mycket bra och kompetent val. Tror många tappade hakan där

Tror själv att svenska folket skulle gilla ett "best of tv4 gangbang". 4:an sitter ju inne på några riktiga donnor. Vad gäller karlarna får någon annan uttala sig om, men Sjöberg är ju givetvis med. Kanske Luuk dyker upp som en outsider?

Dock exkluderar jag den nya nyhetssoffan ur denna scen. Hon blondinen som värvades från 3:an tycker jag är ett riktigt stolpskott och mannen bredvid verkar ha blivit förvisad till den soffan. Ogillas skarpt, skärpning 4:an!
Citera
2005-01-18, 11:48
  #8
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Man kanske ska försöka klämma in Bengt Magnusson som brummar i gång sin mörka stämma. Fan så bra. Lägg till det på slutet där. Han avslutar Lisbeth om man säger så.
Citera
2005-01-18, 13:50
  #9
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtebror
Det har varit en massa trådar om vilken kändis man skulle vilja se naken, vem som är bäst i sängen, vem man skulle vilja ha med i en trekant o.s.v. En av dessa trådar triggade igång mina tankar om en önske-porrfilm eller novell

En kort genomgång av upplägget är följande:

Regisörerna Brandon Iron & Rob Black har blivit vänner igen och beslutat sig för att filma de ultimata kändisporren, och de gör sitt första stop i Sverige, för att sätta ihop en film med följande scenarium och skådespelare...

Sanna Bråding, Regina Lund & Lotta Engberg (Sanna fistar Regina och de båda sätter sedan på Lotta i en dubbelmacka med dildos)
Helen Wellton, Camila Henemark & Lisa Miskowsky (Lisa i läderkläder leder omkring Helene och Camila i hundhalsband, som sedan knullas av hela skolklasser och lisa tas hand om av Max Hardcore )
Sanna Ekman & Nina Inhammar (Peter Noth och Jon Dough gör sällskap i att utnyttja dem hårt och till fullo i alla hål)
Josefine Sundström & Pauline Högberg (från Fame Factory) (Rocco Siffredi och Nacho Vidal pålar dem skoningslöst tillsammans med Dave Cummings)
Jessica Andersson (från Fame) & Shirley Clamp (Mikael Persbrandt & Carl Serung hjälps åt att utnyttja alla hål, Jessica utnyttjas sen av Rodney Moore)
Carola Häggkvist & Charlotte Nilsson Perrelli (Carola blir tagen både vaginalt och analt på alla fyra samtidigt som hon slickar Charlotte, sen sitter hon på Chalotte's ansikte samtidigt som Charlotte blir påsatt analt med båda bennen långt upp i luften..)
Tina Ahlin, Gry Forsell & Tilde de Paula (I ett Gangbang med publiken under "Så Kan Det låta" där Tina och Gry sitter på varsin sida av Tilde när hon blir tagen ovanpå ett piano)
Madeleine Bernadotte (prinsessan) (Fastbunden och Gangbangad så klart!)
Sara Lumholdt, Marie Serneholt (A-Teens) & Robyn Carlsson (A-Teens tjejerna håller fast Robyn, samtidigt som ett gäng med Mr Marcus och Jake Steed i spetsen sätter på henne på scenen i Kungsträdgården och sen kommer väktare och sätter på A-Teens tjejerna under tiden...)
Blossom Tainton & Kristin Kaspersen (först lite lesbisk BSDM, därefter kommer Jake Steed med sitt gäng in...)
Elena Ermanova, Carola Szucz (Fame Factory) & Sofia Wistam (Robinson Robban och ett par polare till honom kör hårt med tjejerna, innan Max Hardcore commertillbaka med Jon Dough och visar vart skåpet skall stå)
Frida Hallgren, Anna Mannheimer & Jessica Folcker (Frida sluter sina underbara läppar om Nacho Vidal's kuk, sen gär Jessica och Anna det samma - varpå han sätter på alla tre)
Anna Sahlin, Jill Johnson & Alexandra Rapaport (Alla tre i läderstövlar och kortkort, raggar upp folk på gatan och blir sedan påsatta av ett gäng killar)
Linda Eriksson (Popstar/Supernatural) & Cream (Addis Black Widows) (De är med i en TV show där de utmanar varandra att gå längre och längre med varandra, för att sedan knulla på studiogolvet med valda delar ur publiken)
Anna Book, Sofie Eriksson och Lena PH (I ett gangbang i äkta John Thompson anda)

När de åker tillbaka till USA, efter att exploaterat den svenska synden, så gör de en Amerikansk variant enligt följande manus:

Mariah Carry & Tyra Banks (Tyra visar delatagarna i TopModel vad som krävs och blir gangbangad på runwayen, sen kommer Mariah in och hjälper till)
Beyonce Knowles, Jennifer Lopez & Demi Moore (lockar upp folk på scen, för att avgöra vem som har bäst booty och Demi är dommare))
Lindsay Lohan & Melissa Joan Hart (påsatt av Jay Leno i livesändning)
Jamie Lee Curtis & Alyssa Milano (Båda blir påsatta av Arnold!)
Arianne Zuker, Alison Sweeney & Lauren Koslow (Nicole, Sami & Kate/Våra Bästa År) (Arianne binderfast Lauren och Alison och visar dem vad hardlove är)
Rosie Perez, Jennifer Tilly & Lisa Nicole Carson (Rosie och Jennifer kidnappar Lisa och utnyttjar alla hennes hål och sen bjuder de in ett lokalt gäng för gangbang)
Jennifer Garner, Gwen Stefani & Brooke Shields (Alla tre är med i en talkshow, där de alla tre låsesfast i varsin "stupstock" och överraskas sedan av att publiken får komma upp och utnyttja dem)
Raquel Welch, Pam Grier & Mimi Rogers bjuder in en gymnasieklass för att visa att äldre kvinnor också kan!)
Erika Eleniak, Nikki Cox & Laura San Giacomo (Erika och Nikki i en catfight, och när Laura kommer för att avbryta det så kommer samtidigt ett gäng in och gangbangar dem alla tre hårt)
Madonna & Christina Aguilera (Madonna visar Christina vad Dirty är...)
Britney Spears & Avril Lavene (Avril leder ett gangbang av Britney)
Heather Locklear & Jennifer Connelly (Heather knullas hårt på ett skrivbord av alla på kontoret när Jeniffer kommer in och kräver att hon också skall bli det)

Har inte riktigt fått in Julia Dufvenius, Salma Hayek, Megyn Price (Freaky Finnertys), Tiffani Thiessen, Denise Richards, Shakira, Elisabet Hurley, Stacy Dash, Marcia Cross, Neve Campbell, Halle Berry, Christina Ricci , Rose McGowan och Shannen Doherty på något bra sätt i det hela, men in ska dem!

- Någon som har fler idéer, eller känner sig manad att skriva ihop något bra av det hela?

Nu blev det nog mycket text för mej, men vad skulle Anna Lindmarker göra ?
Kanske presentera hela härligheten och i slutet förföra Henrik Schyffert ...
Citera
2005-01-18, 23:22
  #10
Medlem
f_strongbads avatar
Haha, länge sedan ett inlägg här på fb fått mig att dra så rejält på läpparna!
faan vad jag garva, du har inte lite föör mycket fritid när du hinner fundera ut sådana här grejer?
ok, jag vet prioritering!

Saknar väl Hilton systrarna och Nicole Richie, de skulle ju kunna stå i en ladugård och mocka skit men börja leka med varandra uppe på höskullen och där ertappas av Letterman, Lay Leno och Conan O'Brien som knullar skiten ur dem, vaginalt och analt ala doggiestyle.

Sedan så saknar jag även Eva Röse, Eva och Jessica Almenäs och Sofia Rågenklint...de kan ju leda en sån där ordjakt, men som spårar ur då alla ord anspelar på sex så Jessica och Sofia börjar slicka Eva som bara ligger och gnyr av tillfredställelse..Sedan så kommer Peppe Engh med Mr Pete, Brandon Iron, Erik Everhard i hälarna och sätter fart på det hela, stående DP för alla tjejerna med proffsen, men då får Peppe stå bredvid och värma upp dem med lite doggiestyle, sedan så får Eva som är lesbisk ta alla killarnas sperma i munnen och svälja allt på en gång...
Citera
2005-01-18, 23:36
  #11
Avstängd
-=E2=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f_strongbad
Saknar väl Hilton systrarna ..


håller med
Citera
2005-01-18, 23:56
  #12
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Jag har funderat på det där med Peppe. Om och när han knullar så lär han ju ha slipsen på sig. Fan så vackert. Kan se hur han har sitt gyllene leende och den glänsande guldtanden och slipsen som studsar mot hans nakna kropp när han juckar som fan. Detta vill jag ha i min film också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback