Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-05, 23:21
  #1
Medlem
Mohaves avatar
I morgon ska jag träffa världens skönaste tjej. Hon är grymt kåt och våt. Och jag vet att hon vill ha min smaskiga köttpåle pumpande i hennes sköna saftiga fitta.

Problemet är bara att jag har supit non-stop flera dagar i rad. Och då får jag svårt att få upp kuken i ett stånd som duger.

Hur skall jag fixa det här?
Citera
2012-01-05, 23:22
  #2
Medlem
Roxanas avatar
Från E&S till Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-01-05, 23:27
  #3
Medlem
Axel-Foleys avatar
Kolla på massa P-film i natt och runka lite smått, sluta om du känner att du kommer. Sedan börjar du om igen, och igen, och igen, och igen. Du kommer dra en mega sats imorgon + att du omedvetet kommer bli kåt pga att du inte fått komma
Citera
2012-01-05, 23:27
  #4
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Från E&S till Sextekniker och sexhjälpmedel /mod

Sextekniker och sexhjälpmedel? Jo visst. Jag blir glad för alla goda råd.
Citera
2012-01-05, 23:30
  #5
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel-Foley
Kolla på massa P-film i natt och runka lite smått, sluta om du känner att du kommer. Sedan börjar du om igen, och igen, och igen, och igen. Du kommer dra en mega sats imorgon + att du omedvetet kommer bli kåt pga att du inte fått komma

Bra att hålla sperman kvar? Ladda för ett rejält sprut? Hon är så skönt kåt. Och det är jag också.
Citera
2012-01-05, 23:32
  #6
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Bra att hålla sperman kvar? Ladda för ett rejält sprut? Hon är så skönt kåt. Och det är jag också.

Att hålla sperman kvar är aldrig farligt eller fel, och ja du laddar för ett rejält sprut

Känner du att du kommer ändå trycker du med pekfingret på analbryggan så kommer det oftast inte
Citera
2012-01-05, 23:44
  #7
Medlem
Mohaves avatar
Coolt, Axel!

Men sexteknik heter detta delforum nu. Och vi blev tllrättavisade av Roxana. Så frågan är: Hur fixar man ett rejält stånd när man har supit för mycket en vecka?
Citera
2012-01-05, 23:45
  #8
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Coolt, Alex!

Men sexteknik heter detta delforum nu. Och vi blev tllrättavisade av Roxana. Så frågan är: Hur fixar man ett rejält stånd när man har supit för mycket en vecka?

Det va ju det jag beskrev för dig -.-
Citera
2012-01-05, 23:51
  #9
Medlem
Mohaves avatar
Är du kåt på Roxana? Hon känns rätt het. Lite kinky.

Och hon kommer att straffa oss båda snart genom att stänga denna tråd. Lite kinky.
Citera
2012-01-05, 23:56
  #10
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Är du kåt på Roxana? Hon känns rätt het. Lite kinky.

Och hon kommer att straffa oss båda snart genom att stänga denna tråd. Lite kinky.

Vad babblar du om?

Gav dig ett råd för hur du ska få upp kalvsyltan ur burken men tydligen förstod du inte eller så kan jag räkna upp ditt IQ på en 7x7 rubriks kub.
Citera
2012-01-06, 00:28
  #11
Medlem
Rootboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
I morgon ska jag träffa världens skönaste tjej. Hon är grymt kåt och våt. Och jag vet att hon vill ha min smaskiga köttpåle pumpande i hennes sköna saftiga fitta.

Problemet är bara att jag har supit non-stop flera dagar i rad. Och då får jag svårt att få upp kuken i ett stånd som duger.

Hur skall jag fixa det här?

Har inte barbara inbyggd vibrator? Kör med penisring så blir nog plastbruden nöjd
Citera
2012-01-06, 00:54
  #12
Medlem
Mohaves avatar
Jag älskar ju henne. Problemet är att jag älskar alkoholen nästan lika mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback