Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-05, 19:59
  #1
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Mitt abonnemang kommer gå ut nu till hösten. Då har jag tänkt mig sluta med allt som har med touch och smartphons att göra. Gå över till kontantkort, och gå tillbaka till knappar och en ringa/sms telefon.

Med ringa/sms så menar jag telefoner som SEs W890 och T700. Dessa är redan idag svåra att få tag i. Så hur kommer det se ut till hösten. Kommer någon mobiltillverkare släppa något liknande som dessa? Eller är det bara touch vi ska ha nu?
Citera
2012-01-05, 20:05
  #2
Medlem
Fettopappas avatar
Tror knapptelefonerna kommer så gott som försvinna. Dock lär det finnas stora klumpiga mobiler (fan, vet inte vad dom kallas) som pensionärer kan använda för att kunna se knapparna/nummer.
Citera
2012-01-05, 20:13
  #3
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Tror knapptelefonerna kommer så gott som försvinna. Dock lär det finnas stora klumpiga mobiler (fan, vet inte vad dom kallas) som pensionärer kan använda för att kunna se knapparna/nummer.

Ja Doro gör en del såna telefoner. Men det är ingen sådan jag vill gå runt med. Då går jag hellre utan.
Citera
2012-01-05, 20:40
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Det lär nog finnas ett antal billiga telefoner från åtminstone Nokia som har gamla hederliga knappar men att räkna med såna grejer som fet kamera, bra mp3-spelare och sånt skoj ska man nog inte göra. Men om man bara ska ringa och messa så tror jag att det kommer att finnas alternativ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback