Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2012-04-29, 16:47
  #73
Medlem
Kringelkukens avatar
Har du kollat efter buggar och videokameror i ditt hem?
Dom måste rimligen kunna hålla koll på dig för att få veta exakt när du håller på att somna.
Fast allvarligt talat så tror jag att allt sker i ditt huvud, hjärnan kan ställa till med en redig föreställning om den vill kan jag lova dig, speciellt när man är imellan sömn och vakenhet.
Det behöver inte vara så att du är galen för den sakens skull.
Citera
2012-04-29, 17:34
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowtipper
Så ibland tror du att hela din "verklighet" inte är verklig.
Eller att andar inte existerar?
Nej jag vet att den är verklig, men funderar på vilken teknik andarna använder.
Citera
2012-04-30, 14:16
  #75
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fra22
Hej jag har ett problem som jag har haft under ett par år. Nämligen att folk pratar med mig när jag sover. I början var det bara när jag sov hemma men nu är det överallt.
Enda möjligheten att komma undan är att att i princip gömma sig, dvs ingen mobil och sen röra sig oväntat och sova på ett ställe man inte sovit på förut. Hörselproppar eller kåpor hjälper däremot inte.
Oavsett om det är telepati eller microvågor så ska det i så fall inte spela någon roll vart du sover för de lär ju nå dig ändå. Likaså hörselproppar - de är ju verkningslösa då telepati inte går via öronen utan rakt in i hjärnan.
Vilka är det som pratar med dig när du sover och varför?
Citera
2012-05-02, 08:12
  #76
Medlem
Telepatisk kommunikation är fullt möjlig. Den sovande massan är inte medveten vid det och man kan förväntas med starkt motstånd om något annat påstås än det ignoransen är van vid.

Ett självbevis som alla har, vare sig om man är medveten om det själv eller ej, är våra drömmar. Var vi befinner oss medan vi sover är ett fenomen den etablerade vetenskapen inte lyckats bevisa med de konsensus-instrument som används idag vid forskning.

I våra drömmar kan vi kommunicera telepatisk med varandra.

Det är också möjligt i detta vakna tillstånd. Meditation. Look it up.

2012
Citera
2018-01-06, 21:27
  #77
Medlem
TS hur har det gått för dig? Jag vet att detta är en väldigt gammal tråd (hur hittade jag ens hit??). Hoppas verkligen iaf att allt löste sig för dig! Uppdatera oss gärna!
Citera
2018-02-25, 13:57
  #78
Medlem
Borttaget.

Såg inte att tråden var gammal och inaktiv.
__________________
Senast redigerad av q3w2e1 2018-02-25 kl. 14:37. Anledning: Såg inte att tråden var gammal och inaktiv
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback