Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-06, 08:02
  #25
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW19
Du måste försöka förstå dig på ironi.
Jag är väldigt säker på att du inte är ironisk i ditt inlägg, det står tydligt vad du är ute efter. HurvidaDG var seriös med sitt svar eller ej är svårtolkat och har inte så mycket med ens förmåga att tolka ironi. Spring och snyt dig i barnbidraget nu.
Citera
2012-01-06, 14:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
Jag är väldigt säker på att du inte är ironisk i ditt inlägg, det står tydligt vad du är ute efter. HurvidaDG var seriös med sitt svar eller ej är svårtolkat och har inte så mycket med ens förmåga att tolka ironi. Spring och snyt dig i barnbidraget nu.
"Spänner jag mig nu så ser jag magrutor och sånt, men jag vill inte behöver spänna mig röd i huvudet varje gång jag närmar mig tjejer på stranden."

Hur ofta har du sett någon som spänner sig röd i huvudet på stranden? Var ett slag talesätt för att ni skulle förstå ungefär vad jag är ute efter. Något som du inte verkade förstå.
Så jag undrar vem det är som ska gå och snyta dig i barnbidraget egentligen? Pajas.
Citera
2012-01-06, 14:02
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vITLokEn
du är sent ute kompis, kan bli svårt att nå dina mål. Resultat tar tid och det gäller att ha tålamod, du skulle dock inte köpt gainer om du vill deffa, köp proteinpulver istället. Det lär du behöva med tanke på alla träningar.
Jag föreslår fyra halvkroppspass i veckan, tex;
Måndag: Överkropp
Tisdag: Underkropp
Onsdag: Vila
Torsdag: Överkropp
Fredag: Underkropp

Du kan lägga ut passen lite hur du vill, men glöm inte att du måste ha vila mellan dom. Halvkroppspass tränar musklerna mer frekvent och du får snabbare resultat. Övningar får du hitta själv, en bra sida: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ad.php?t=31071
Övningar du bör ha med: Knäböj/benpress, Marklyft, Militärpress/Hantelpress, Bänkpress, Chins. Kör 4-6 reps på basövningarna och runt 8-12 på resten.

Ditt pass som du beskrev fungerar, men är inte optimalt. T.ex så glömde du Axlar?!?
Okej, tack så mycket!
Citera
2012-01-06, 14:11
  #28
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW19
"Spänner jag mig nu så ser jag magrutor och sånt, men jag vill inte behöver spänna mig röd i huvudet varje gång jag närmar mig tjejer på stranden."

Hur ofta har du sett någon som spänner sig röd i huvudet på stranden? Var ett slag talesätt för att ni skulle förstå ungefär vad jag är ute efter. Något som du inte verkade förstå.
Så jag undrar vem det är som ska gå och snyta dig i barnbidraget egentligen? Pajas.

Jag kommenterade inte den meningen, jag kommenterade DGs svar. Så förmodligen så ligger din läsförståelse på samma nivå som din träningskunskap. Skakades du mycket som liten?
Citera
2012-01-06, 14:16
  #29
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
Jag kommenterade inte den meningen, jag kommenterade DGs svar. Så förmodligen så ligger din läsförståelse på samma nivå som din träningskunskap. Skakades du mycket som liten?

oh no he didn't!

till TS

Du har fått träningsråd om vad du ska göra nu, fokusera på träningen ist
Citera
2012-01-06, 14:16
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
Jag kommenterade inte den meningen, jag kommenterade DGs svar. Så förmodligen så ligger din läsförståelse på samma nivå som din träningskunskap. Skakades du mycket som liten?
Så varför citerade du mitt svar?
"Du måste försöka förstå dig på ironi."

Du lyckas tyvärr inte vara så tydlig i dina svar, svar som är givande, trevliga och väl genomtänkta. Sluta smutsa ner denna tråd, tack. Du bidrar med ungefär.. Ingenting.
Citera
2012-01-06, 14:24
  #31
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW19
Så varför citerade du mitt svar?
"Du måste försöka förstå dig på ironi."

Du lyckas tyvärr inte vara så tydlig i dina svar, svar som är givande, trevliga och väl genomtänkta. Sluta smutsa ner denna tråd, tack. Du bidrar med ungefär.. Ingenting.
Du citerade ju mig, ärthjärna. Du berikar verkligen det här forumet. Läs stickys, nu tillförde jag något.
Citera
2012-01-06, 14:30
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
Du citerade ju mig, ärthjärna. Du berikar verkligen det här forumet. Läs stickys, nu tillförde jag något.
Ok.
Citera
2012-01-06, 18:48
  #33
Medlem
W-Zinks avatar
Tror med en regelbunden träning ända fram till sommaren kommer ge resultat DU vill ha.
Dem flesta på träningsdelen verkar vara ute efter stora, bodybuilder kroppar. Och verkar se ner på "Fight Club Brad Pitt" kropp. En regelbunden träning på gym tillsammans med fotbollen tror jag ger dig en bra grund. Det svåra är att bibehålla motivationen.

Skaffa en träningskompis det är mitt tips och strunta i att räkna kalorier. Att lära dig lite om kost skadar inte men att räkna kalorier är överdrivet. Käka sunt och träna bra så blir du starkare och hårdare tills sommaren.
Citera
2012-01-07, 03:17
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Tror med en regelbunden träning ända fram till sommaren kommer ge resultat DU vill ha.
Dem flesta på träningsdelen verkar vara ute efter stora, bodybuilder kroppar. Och verkar se ner på "Fight Club Brad Pitt" kropp. En regelbunden träning på gym tillsammans med fotbollen tror jag ger dig en bra grund. Det svåra är att bibehålla motivationen.

Skaffa en träningskompis det är mitt tips och strunta i att räkna kalorier. Att lära dig lite om kost skadar inte men att räkna kalorier är överdrivet. Käka sunt och träna bra så blir du starkare och hårdare tills sommaren.
Tack så hemskt mycket. Det mest givande inlägget i denna tråden so far. Alltid lika roligt att läsa positiva saker!
Citera
2012-01-07, 03:41
  #35
Medlem
Du måste äta som en flodhäst annars kommer musklerna ej växa nämnvärt. Ät riktig mat och protein drinkar. Eftersom du tränar mycket så tror jag ej att du behöver deffa. Du har ont om tid och ska inte tävla i mr Olympia. Så kriga nu gör ditt bästa. Fortsätt sen och träna så är du hulken 2013
Citera
2012-01-07, 11:09
  #36
Medlem
Nintendokids avatar
Full fart mot 60kg! Minus 7kg ska bort. Ska inte vara några bekymmer..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback