Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-26, 13:13
  #229
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Velvet, Gynning, mode-Sophie, Eva Röse som hoppade i säng med Thorsten Flinck och kom till Dramaten, Nora Strandberg vars hopp-i-säng taktik snedtände, Jennifer Brown, Sven-Otto Littorin listan kan göras lång...

Lägg där till Elin Kling så har vi kärnan av puckade "kändisar".
Citera
2015-05-24, 11:41
  #230
Medlem
Johan "Shellback" Schuster, en "hårdrockare" men som alltid dyrkat Backstreet Boys och även skriver musik åt alla kända internationella popartiste numer, har jag hört ligger med småtjejer på 15-16 år. Och jag tror att han ligger med någon mindre känd bloggerska som lever på (parasit) hans stim-stålar just nu
Citera
2015-05-24, 13:35
  #231
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Johan "Shellback" Schuster, en "hårdrockare" men som alltid dyrkat Backstreet Boys och även skriver musik åt alla kända internationella popartiste numer, har jag hört ligger med småtjejer på 15-16 år. Och jag tror att han ligger med någon mindre känd bloggerska som lever på (parasit) hans stim-stålar just nu
På vilket sätt har det i så fall gynnat hans karriär?

Tråden handlar om att gå sängvägen, oftast med mer betydande och inflytelserika personer, för att öka sin egen popularitet. Det är knappast så att hans okända erövringar har gjort att han har knullat sig till framgång.
Citera
2015-05-25, 12:52
  #232
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Raknas pulver-tackan Marie Plosjo som kandis? Hon gjorde ju en kuksugar film med Bingo for att fa vara med pa lite fittbilder! Nagon som har filmen?
Undrar samma, låter ju minst sagt intressant om det stämmer
Citera
2015-05-25, 13:29
  #233
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Johan "Shellback" Schuster, en "hårdrockare" men som alltid dyrkat Backstreet Boys och även skriver musik åt alla kända internationella popartiste numer, har jag hört ligger med småtjejer på 15-16 år. Och jag tror att han ligger med någon mindre känd bloggerska som lever på (parasit) hans stim-stålar just nu
Vilken bloggerska?
Citera
2017-10-10, 09:54
  #234
Medlem
Ivana Trump hävdar att hon är "first lady" ...
Source: http://abcnews.go.com/US/ivana-trump...ry?id=50330454

... och har säkert nått ända dit via sängvägen
Citera
2017-10-10, 09:56
  #235
Medlem
Carl Serungs avatar
Hanna Wigh!
Citera
2017-10-10, 17:01
  #236
Medlem
Mikojans avatar
Alla aktriser som medverkat i Ingmar Bergmans filmer
Citera
2017-10-10, 20:31
  #237
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ivana Trump hävdar att hon är "first lady" ...
Source: http://abcnews.go.com/US/ivana-trump...ry?id=50330454

... och har säkert nått ända dit via sängvägen
Det har väl alla first ladies.
Citera
2017-10-10, 20:58
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Det har väl alla first ladies.

Fast Melania är Donald Trumps andra fru, 'second lady', noga räknat.
Citera
2017-10-10, 21:09
  #239
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Fast Melania är Donald Trumps andra fru, 'second lady', noga räknat.
edit nu förstår jag, Melanie =/= Ivana.

Men Ivana är inte first lady.
Melania är det däremot. 'Andra fru' överstätts 'second wife', inte 'second lady'.
First lady är den nuvarande frun till presidenten, första, andra, eller sjuhundrationde.
__________________
Senast redigerad av AnOldBeginning 2017-10-10 kl. 21:14.
Citera
2017-10-11, 15:57
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
edit nu förstår jag, Melanie =/= Ivana.

Men Ivana är inte first lady.
Melania är det däremot. 'Andra fru' överstätts 'second wife', inte 'second lady'.
First lady är den nuvarande frun till presidenten, första, andra, eller sjuhundrationde.

Fast Donald Trumps exfru Ivana hävdar bestämt att hon är det – något som retar upp presidentens nuvarande fru Melania.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback