Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-21, 02:05
  #25
Medlem
oggethedoggs avatar
Du har tyvärr blivit drogsjuk. Det kommer behöva en behandling med antidepressiva i minst ett år.
Testa mirtazapin på kvällen, voxra på morgonen och propavan till läggdags och atarax komb med lergigan mot ångest. I ett år. sen är du en helt fri och normal drogfri människa.
DET GÄLLER BARA ATT MAN THE FUCK UPP och HA EN JÄVLA SJÄLVDISCIPLIN
Citera
2017-04-23, 00:22
  #26
Medlem
Det som jag märker är lite sorgligt på dem flesta av dem här trådarna att dem flesta tror att det tuffaste allti är att tända av..det jobbigaste är att inte kliva på igen. Viktigast är att bygga upp något som du värdesätter och inte vill förlora, fylla ditt liv. Tex, bra mående, stabilitet, flickvän, lägenhet, jobb, framtidsutsikter etc.
Citera
2017-04-23, 14:04
  #27
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Det som jag märker är lite sorgligt på dem flesta av dem här trådarna att dem flesta tror att det tuffaste allti är att tända av..det jobbigaste är att inte kliva på igen. Viktigast är att bygga upp något som du värdesätter och inte vill förlora, fylla ditt liv. Tex, bra mående, stabilitet, flickvän, lägenhet, jobb, framtidsutsikter etc.


Jag håller till 100% med, tända av är rena barnleken om man jämför med tiden som kommer efter.
Tomheten och ångesten som kommer efter en avtändning, sen att man måste möta grundproblemen som förmodligen fanns där innan man började knarka. Snacka om att man är helt identitetslös.



OnT: Köp några askar loperamid och använd det vid avtändningen, fungerar utmärkt mot myrkrypningar,magen,frossan. Trappa ner successivt.


MVH.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback