Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-21, 00:29
  #157
Medlem
elpirros avatar
Supporta ditt lokala lag istället. Enda du gör genom att välja ett pl lag är att du driver bort de lokala supportrarna från arenan.
Citera
2016-05-21, 00:33
  #158
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Supporta ditt lokala lag istället. Enda du gör genom att välja ett pl lag är att du driver bort de lokala supportrarna från arenan.

Det ena behöver givetvis inte utesluta det andra. Jag stöder mitt lokala lag.
Citera
2016-05-21, 09:03
  #159
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Supporta ditt lokala lag istället. Enda du gör genom att välja ett pl lag är att du driver bort de lokala supportrarna från arenan.

Åh! Den första häckensupportern jag någonsin sett här på FB! Kul att se dig!
Citera
2016-05-21, 12:47
  #160
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Åh! Den första häckensupportern jag någonsin sett här på FB! Kul att se dig!
Åh nej den sved ordentligt. Seså, tillbaka till soffan nu och glo PL
Citera
2016-05-21, 13:44
  #161
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Åh nej den sved ordentligt. Seså, tillbaka till soffan nu och glo PL

Ja, jag tittar på det - trots att mitt lokala lag spelar i samma division som Aston Villa.
Citera
2017-08-05, 14:55
  #162
Medlem
Frihetsministeriets avatar
Känns väldigt poserande, artificiellt och ytligt att börja intressera sig för något bara för att stoltsera och hävda sig inför sin pojkvän. Du borde lägga tiden på någonting som du faktiskt genuint brinner för, och nu är ju dock denna tråd 5 år gammal och jag vet precis vad som hände: Du började att försöka "gilla" fotboll i 2½ månad sedan tröttnade du och gick och läste det senaste Harlequinskräpet.

Är det bara jag som tycker att ">>lära sig<< börja >>gilla<< något" känns som något endast kvinnor skulle få för sig att göra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback