2012-01-03, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
sitter på första hands info... kafè mordet har en koppling till detta mord.. hämnd

cafecito latino-mordet vid jesusparken..?
Citera
2012-01-03, 15:16
Medlem
nej mordet på hammodi
Citera
2012-01-03, 15:18
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
sitter på första hands info... kafè mordet har en koppling till detta mord.. hämnd

utveckla lite tack..
Citera
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge_51
Peter Mangs var en parentes i Malmös beväpnade problem, men som legal vapeninnehavare som det slagit slint för, så var han en tacksam figur för media och ordningsmakten att få sätta tänderna i.

Skjutningar och mord har länge varit ett problem i Malmö, men man kan inte gå ut och säga att mördaren/skytten är invandrare/har invandrarbakgrund för då är man rasist.

Tyvärr Malmöbor så är det här bara toppen på isberget, eller med andra ord så har det bara börjat.
Det kommer att bli mkt mer av den här varan.

Peter Mangs var däremot den ende som gått runt och skjutit ner oskyldiga människor. De andra skjutningarna har ju åtminstone koppling till den undre världen. Ser hellre att en massa kriminella araber tar ut varandra än att man har psykopater som går runt och skjuter ner oskyldiga.

Den senast skjutne mannen är alltså i 50-årsåldern? Är det något svartsjuke/hedersmordsdrama vi har här? Har 15-åringen varit på fel tjej och blivit avrättad p.g.a. det och nu kommer hämnden mot mordbeställaren? :unsure
Citera
Medlem
Citat:
nej mordet på hammodi

spännande, vet du mer? Har du informerat polis?
Citera
2012-01-03, 15:19
Medlem
det är hamodis ex frus pappa som är skjuten o numera död
Citera
2012-01-03, 15:21
Medlem
Erikons avatar
Att de inte har stake att träffa i torso regionen, han fick ju en fruktansvärd död tillmötes när han säkert plågades innan han avled
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lirr
spännande, vet du mer? Har du informerat polis?

sånt vet dom redan.. dom har identifierat liket
Citera
Medlem
Citat:

stämmer det? då får ju polisen svaret på vem som låg bakom mordet på hammodi iaf
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:

Källa? Hennes farsa var väl arab?
Citera
Medlem
Släpp det där om en ny Mangs, han valde sina offer helt på random, i varje fall 15-åringen var kriminell, har ingen aning om det nya offret, men att en serieskytt skulle springa runt på malmös gator mitt på dagen och skjuta en man, eller riskera att bli upptäckt genom att skjuta 15-åringen bland en massa eventuella vittnen känns otroligt långsökt. Problemet med att finna en eventuell gärningsman eller motiv för den delen till skjutningarna i malmö är att det är så förbaskat många på kort tid.
OT: men när jag flyttade från malmö till stockholm tänkte jag, shit undra hur länge jag kommer att överleva i denna gangsterstad, nu i backspegeln är jag lycklig att lämnat malmö för tryggheten i sthlm
Citera
2012-01-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theamazingrace
Ett vittne ska ha sett både GM och BO enligt Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14162049.ab

" Jag såg mördaren springa från platsen, kvar låg en död man på trottoaren, berättar vittnet Per-Olof till Aftonbladet."

Hur smart är det att gå ut i media och berätta att man sett mördaren? Risken finns att mördaren letar upp denne Per-Olof och tystar honom för gott. Hade jag blivit vittne till en sån här händelse hade jag ALDRIG "sett något" om polisen frågat och allra minst för media!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in