Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-07, 17:24
  #12433
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jespose
Man kan inte se bilderna
Jo det kan man.
Citera
2012-12-07, 19:24
  #12434
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bladeoftruth
https://www.facebook.com/#!/photo.ph...type=1&theater Två Dnipro supportar håller upp en stulen Gnaget flagga. (Bilden tagen från matchen mellan Dnipro-aik i går).

Ändrar inlägget för jag hittade en till bild. https://www.facebook.com/#!/photo.ph...type=1&theater
Fäbo Roverz? Låter som något kompisgäng från vischan som supit sig medvetslösa nere i Ukraina och glömt kvar sin flagga.
Citera
2012-12-07, 19:25
  #12435
Medlem
Pinsamt oavsett. Jävla bönder! Nu har jag ytterligare skäl till att ogilla dem.
Citera
2012-12-07, 19:46
  #12436
Avstängd
Vagner.Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jespose
Man kan inte se bilderna

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...17445034_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...90312266_n.jpg
Citera
2012-12-08, 10:45
  #12437
Medlem
Ajberts avatar
Svar ja: Dyngrak julgran som glömde flaggan kvar på samlingspuben...

Tråkigt i vilket fall.
Citera
2012-12-08, 18:38
  #12438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Jag är helt övertygad om att vi kommer få ett uppsving nästa år.
Vi är väl i runda slänger 10 000 trogna som går på matcherna i vått och torrt och är inte speciellt känsliga för vilken tidpunkt och vart våra matcher spelas.

Sen finns det ju tyvärr "gnagare" som är lite mer selektiva när det kommer till vilka matcher man väljer att gå på. Jag tror det kommer vara lättare att få dessa till nya Nationalarenan när det kommer vara bekvämare att titta på fotboll, vilket det kommer bli. Att Råsunda är lite nedgången(toaletterna är mindre trevliga som ett exempel) kan väl alla vara överens om, vilket Nationalarenan ännu inte är.

Så kan det nog vara. Utgick ju egentligen från mig själv.

Citat:
Ska vi få vara med om flera såna här säsonger med gruppspel ute i Europa behöver vi få in pengar.
Och 100 kronor från någon i AIK Ultras är lika mycket värd som 100 kronor från nån Slipsnisse.

Senast slipsnissarna dök upp så stängdes riktiga AIKare ute, både ekonomiskt och platsmässigt. Nu lär det kanske inte hända på en arena om tar 50.000, men man måste vara förberedd på det värsta.
Citera
2012-12-28, 14:16
  #12439
Medlem
Tjena, vi har nystartad supportergrupp. Vi har köpt in flaggtyg, vad föreslår ni för typ av färg? Det är ju liksom syntettyg så tygfärg kanske det inte ska va, medan målarfärg kan spricka. Vad föreslår ni som vet?
Citera
2012-12-28, 14:38
  #12440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidbasjakob
Tjena, vi har nystartad supportergrupp. Vi har köpt in flaggtyg, vad föreslår ni för typ av färg? Det är ju liksom syntettyg så tygfärg kanske det inte ska va, medan målarfärg kan spricka. Vad föreslår ni som vet?
Vanlig väggfärg är det vanligaste bland AIK:are som gör banderoller osv har jag hört/läst.
Citera
2012-12-28, 23:30
  #12441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill.biceps
Vanlig väggfärg är det vanligaste bland AIK:are som gör banderoller osv har jag hört/läst.
Okej tack!
Citera
2013-03-17, 20:58
  #12442
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFstockholm
Störst i huvudstaden? Du menar väl störst i solna?

Varför årskortsförsäljningen inte är den bästa i Stockholm tror jag dels beror på som tidigare påpekat att det faktiskt inte finns lika många bra platser som på sös eller råsunda. Så vill man ha en plats där man faktiskt kan se vad som händer på planen måste man ha en av de 5000-6000 "bästa" platserna.

Sen tycker jag att DIF inte gjort tillräckligt för att bidra med hetsen. Vi supportrar har gjort mycket, men DIF kan göra mycket mer. Lite tråkigt att se faktiskt, men jag tror vi kommer få många säsongskort sålda in the end ändå.

Väldigt intressant att du påpekar det.
Citera
2014-01-10, 18:33
  #12443
Medlem
Signalkabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DCFC-12
Klart man mår dåligt att lämna arenan man är uppväxt på. Dessutom är arenan vidrig då den har ett äckligt sponsornamn, två etage och ett gäng parasiter som glidit in kvart i tolv på vårt decennielånga arbete. Att behöva dela arena med sveriges mest patetiska supportergäng är det som gör arenan så äcklig, resten är emotionell sv nuvarande Söderstadion som alltid kommer finnas där. Arenabytet är ett måste, vi kan inte spela på en arena som tar 13 000 och har träbänkar. Dels för att den om något år inte är tillåten att spela på i AS/S1, och dels för att nuvarande Söderstadion är omöjlig att växa i.

men du är ju från Afghanistan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback