Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-11-16, 17:03
  #37
Medlem
Nu är det här ett (enligt nyligen inkomna uppgifter) ett jävlig sönderslaget/misshandlat bostadsområde så................inte mycket att hålla "hemligt" längre
Besökte stället för två år sedan och redan då var en stor del av rutorna krossade av IDIOTER, och vattenskade parketgolv..........................
__________________
Senast redigerad av stevejunkman 2014-11-16 kl. 17:05.
Citera
2014-11-16, 17:27
  #38
Medlem
islandmountain10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7840
Tror du TS blir sugen på att starta fler trådar om du lägger ut en kartlänk till stället?


Gruppen "Övergivna platser" på Facebook har vuxit till över 50.000 medlemmar, utan att man lägger upp kartlänkar.

Vad spelar det för roll om han skapar 0 eller 100 trådar, om man ändå inte får möjlighet att besöka stället själv?
UE handlar inte om att sitta hemma och kolla på bilder, det handlar om att själv vara ute och utforska övergivna platser!
Citera
2014-11-16, 17:31
  #39
Medlem
islandmountain10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Din dumma KOSSA. Vet du precis vad du gjorde? Nu jävlar ska du få se att husen kommer gå ner sig och bli totalvandaliserade. Nu tar det inte lång tid innan kopparpundarna är där och sabbar allt.

Btw; här har ni husen på min nya hemsida då Pixbox ligger nere:
http://www.urbanx.se/2013/12/28/bostadshus-3/

Haha, så du tror på allvar att "kopparpundarna" orkar sitta och läsa igenom den här tråden?

Kan nog lova att det inte heller finns någon värdefullt kvar i husen att ta heller...
Citera
2014-11-16, 20:10
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islandmountain10
Haha, så du tror på allvar att "kopparpundarna" orkar sitta och läsa igenom den här tråden?

Kan nog lova att det inte heller finns någon värdefullt kvar i husen att ta heller...
Finns en välkänd kopparpundare som är med i gruppen Övergiva Platser på FB. Att lägga ner ett par timmar på flashback eller facebook för att leta koppar gör dom kan jag säga dig. Finns mycket pengar i det.

Sen är det inte bara koppar. Finns fullt med messing i dom där kåkarna. Jävligt korkat av dig att outa.
Citera
2014-11-16, 21:02
  #41
Medlem
islandmountain10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Finns en välkänd kopparpundare som är med i gruppen Övergiva Platser på FB. Att lägga ner ett par timmar på flashback eller facebook för att leta koppar gör dom kan jag säga dig. Finns mycket pengar i det.

Sen är det inte bara koppar. Finns fullt med messing i dom där kåkarna. Jävligt korkat av dig att outa.

Om någon "mässingspundare" orkar lägga ned tid på att leta på FB i några timmar så hade nog den ledtråden du skrev varit tillräcklig också...

Och platsen har ju som sagt varit outad sedan länge i en annan tråd, så om din teori om att alla pundare sitter klistrade framför datorn och läser flashbacks UE-forum så borde ju alla "dyrbarheter" vara borta sedan länge...
Citera
2014-11-16, 22:48
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islandmountain10
Om någon "mässingspundare" orkar lägga ned tid på att leta på FB i några timmar så hade nog den ledtråden du skrev varit tillräcklig också...

Och platsen har ju som sagt varit outad sedan länge i en annan tråd, så om din teori om att alla pundare sitter klistrade framför datorn och läser flashbacks UE-forum så borde ju alla "dyrbarheter" vara borta sedan länge...
Går ju lätt att tolka saker som man vill ditt nötskal.
Jag skiter fullständigt i om stället finns outat i en annan tråd.
Min skulle vara ren, men du ditt arsle var tvungen att outa det.
Jag sätter 100 spänn på att du inte ens har varit där.
Citera
2017-05-27, 10:15
  #43
Medlem
Tjena, vågar nog påstå att det va där jag var i förrgår faktiskt, är inte säker då namnet på stället inte nämns och eftersom stället där bilderna lades upp inte funkar längre. Men jag tror nog att det är samma PMa mig gärna så jag kan berätta vart jag va och se om det är samma ställe! Då kan du få en del uppdaterade bilder ifrån några dagar sedan bara
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback