Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-31, 09:10
  #433
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Sticka huvvet i sanden som en struds och hoppas att problemen är borta när man tittar upp igen

Gå ut och träna! öppna ett företag! skaffa stans snyggaste brud! istället för att ligga och snyfta i ett töcken

Har redan företag och stans snyggaste brud! Ligger efter med träningen dock!

I sak håller jag självklart med dig!!! Insett att jag är full blown alkoholist och en låg ikto-dos enda jag har idag i verktygslådan för att hålla mig nykter, samt en och annan Z - slutade med alpra 2019.

Utan bens hade jag supit ihjäl mig för 5-10 år sedan. Tyvärr är det den nyktra (sic!) sanningen. Lite tragiskt, kan jag hålla med om, men åtm pragmatiskt.
Citera
2024-03-31, 12:16
  #434
Medlem
Vill ni må skönt på benso så utsätt er för era värsta fobier och ta sen en dos, då kan det kännas behagligt när ångesten smälts bort. Tex är ni rädda för höga höjder, boka ett bungiejump och när ni står där och ska hoppa, ta en stadig dos stess eller xanor. Är ny flygrädda och knappt kommer på planet, gå in i planet och nästan skit på er av rädsla och vänta tills planet drar igång och ni känner dödspaniken, och ta en dos. Då kommer det kännas väldigt behagligt.

Annars är som så många sagt benso det tråkigaste man kan "knarka" på. Folköl är roligare.
Citera
2024-04-01, 00:15
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Slutade de inte att tillverkas 2020? Står det FM1 och sen har en djup skåra på andra sidan? När du skriver licens, menar du recept då?

Har du möjlighet att slänga en bild på dem? Blir lite Nicke Nyfiken.
När han menar att han har det utskrivet på licens så menar han att han har det utskrivet på licens, testa den nya sidan google så får du nog resultat!
Citera
2024-04-01, 15:24
  #436
Medlem
FrostensBarns avatar
Hmm flubromazolam eller klonazolam för mig, saknar dom små rackarna. Potent&käftsmäll som heter duga.
Citera
2024-04-01, 17:04
  #437
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Hmm flubromazolam eller klonazolam för mig, saknar dom små rackarna. Potent&käftsmäll som heter duga.

Jag ångrar att jag inte testade Klonazolam när dom såldes friskt på diverse rc-butiker. Jag beställde hem 10 st men jag sålde dom 🥲 oklart varför.

Mitt tråkiga svar är att jag tycker att Alprazolam är bästa flumbenson 😝
Citera
2024-04-01, 18:26
  #438
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Slutade de inte att tillverkas 2020? Står det FM1 och sen har en djup skåra på andra sidan? När du skriver licens, menar du recept då?

Har du möjlighet att slänga en bild på dem? Blir lite Nicke Nyfiken.

Jag har det på såkallat licensrecept ja som min läkare har ansökt om åt mig och fått godkänt från läkemedelsverket. Och nej det står bara en etta på undersidan men de har en brytskåra.

/Mvh
Citera
2024-04-01, 22:01
  #439
Medlem
jenniferruless avatar
temesta är fint

temesta funkar mot det mesta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback