• 1
  • 2
2011-12-30, 20:45
Medlem
Carlstads avatar
Sveriges...host...Elvis Presley kallas han denne man. Vad vet ni om denna man? Hittar ingen annan tråd om detta "fall".

Vet att han var skolans skräck i Hagfors, ingen vågade stå bakom Christer i matkön för då slog körde han bestick i röven på den som var framför.

Han besöker ofta massageföretag på mindre orter utanför Karlstad, alltid med en av sina läckraste mercor.

Utanför hans lyxvilla finns två stora torn vid vägen med två enorma järnkrukor som stulits flera gånger. Nu är de fastkedjade!

Och hans snesteg med Lotta Engberg är knappast det enda!

Elvis...ha ha!
Citera
2011-12-30, 20:49
Medlem
Delicates avatar
Bestick i röven, haha. Skön han är Christer.
Citera
2011-12-30, 21:32
Medlem
Carlstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delicate
Bestick i röven, haha. Skön han är Christer.
Han har faktiskt erkänt att han blivit grovt kriminell om han inte blivit dansbandsmusiker.

Lustigt att den lilla fyllehålan Hagfors har så många kändisar som Monica Zetterlund, Lena Dahlman, Jimmy Jansson, Stefan Erkgärds, Conny Evensson och Ruben Svensson som spelade i IFK Göteborg på deras storhetstid på 80-talet och vann UEFA-cupen 1982.
Citera
2011-12-31, 00:09
Medlem
nattbushcitys avatar
Han drack en lättöl före en spelning i Finspång, har jag hört från säkra källor.
Citera
2012-01-06, 00:33
Medlem
HYACINTHs avatar
Skall ju vara med i Melodifestivalen i år. Duett med Lotta Engberg "Don't Let Me Down"
Citera
2012-01-06, 01:56
Medlem
P55s avatar
Han är väl som Lotta, Sven-Erik Magnusson, Sten Nilsson;
Rätt så sköna människor som har förgyllt vår vardag med bra musik och sång.
Sen att dom tjänat pengar tycker jag bara är roligt för deras skull!
Jämför man dessa personer med Kungen, han den sextonde, så har dom gjort sig
mer förtjänta av deras gage än vad Cege har gjort av sitt gage eller apanage eller vad
fan det heter. Ring hovet o fråga.
Senast redigerad av P55 2012-01-06 kl. 02:00.
Citera
2012-01-06, 10:53
Medlem
psaks avatar
Dansbandsmusiker som han är så är han väl en som anklagats (både här på fb och i Schyfferts ståupp) för att vara den i Sverige som pippat flest?
Citera
2012-03-17, 11:24
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
Han drack en lättöl före en spelning i Finspång, har jag hört från säkra källor.

Det måste finnas mer än så när det gäller drickat. I Hänt Extra beskrev Christer glatt att hans fru lärt honom dricka igen, han hade inte rört en droppe på tio år. I artikel framkom även att det krökades hårt under "Vikingatiden" Han skröt även om alla tillfällen han tackat nej till, angående den då aktuella duetten med exet Lotta Engberg.
Citera
2012-03-17, 12:16
Medlem
Bylines avatar
Åh vad kul, äntligen en tråd om en kändis som jag vet lite om.
Vi umgicks i samma bekantskapskrets under en längre period i början av 2000-talet.
Jag kan inte påstå att vi var bekanta dock, men vi befann oss ofta på samma fester och tillställningar och ibland även vid samma bord.

Genomtrevlig kille som alla gillade, en sådan där som ställer upp för andra ni vet. Lite lätt hybris runt sitt kändisskap kanske, men va sjutton, den hybrisen har han ju förtjänat med råge, så den unnar jag honom. Snäll och vänlig, lite blyg till sättet men pratglad, och gosig på gränsen till lite småpilsk, speciellt om han hade fått lite innanför västen. Aldrig otrevlig eller kladdig eller gubbsjuk dock, utan så där lite typiskt småpilsk som så många karlar blir då de fått lite för mycket eldvatten i sig, men visste alltid var gränsen gick och accepterade alltid ett nej. Ordet omtyckt sammanfattar väl Christer bäst.
Citera
2013-05-03, 06:56
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
men visste alltid var gränsen gick

Den gränsen överstiger 3 promille..
Citera
2013-05-03, 08:21
Medlem
Docklands avatar
Sjysst. Jag jobbade med honom -94 under hans "kyrkoturné" med arrangören Felle?! eller vad han nu hette som hade hand om rocktåget några år. Mitt minne kan svikta, men något sådant var det.
Citera
2013-09-20, 06:17
Medlem
gaphalsens avatar
Citat:
För över 20 år sedan hade Christer Sjögren och Lotta Engberg en uppmärksammad otrohetsaffär.

Nu talar de ut om kärleken hos Malou i "Efter tio".

http://www.expressen.se/gt/nu-talar-...ut-om-affaren/

Citat:
– Vi har våra familjer, min fru Birgitta är kompis med Lotta, och jag är kompis med hennes man Patrik. Vi umgås privat också, och det är väldigt roligt att det kan vara på det sättet, säger Christer Sjögren till GT.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in