Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-30, 15:00
  #1
Medlem
arcaneducks avatar
Hej. Vi ponerar att jag hade ett par aktiva monitorer som jag skulle vilja använda som högtalare istället för de som följer med i logitechs Z-2300; jag vill alltså behålla baselementet från Z-2300. Kan jag koppla ihop detta utan att riskera att något går sönder?
Citera
2011-12-30, 15:07
  #2
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcaneduck
Hej. Vi ponerar att jag hade ett par aktiva monitorer som jag skulle vilja använda som högtalare istället för de som följer med i logitechs Z-2300; jag vill alltså behålla baselementet från Z-2300. Kan jag koppla ihop detta utan att riskera att något går sönder?

Jag har gjort precis det du vill göra. Funkar väldigt bra!
__________________
Senast redigerad av supreme100 2011-12-30 kl. 15:11.
Citera
2011-12-30, 15:08
  #3
Medlem
arcaneducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Jag har gjort precis det du vill göra. Funkar väldigt bra!
Härligt. Tackar.
Citera
2011-12-30, 15:11
  #4
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcaneduck
Härligt. Tackar.

Vid närmare eftertanke kom jag precis på att mina inte är aktiva. Förstärkaren sitter i baslådan, så vet inte om du kommer att stöta på problem där.
Citera
2011-12-30, 16:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcaneduck
Hej. Vi ponerar att jag hade ett par aktiva monitorer som jag skulle vilja använda som högtalare istället för de som följer med i logitechs Z-2300; jag vill alltså behålla baselementet från Z-2300. Kan jag koppla ihop detta utan att riskera att något går sönder?

Nej inte rakt av, subbens utgångar är högnivå och dina monitorer har säkert lågnivå ingångar.
Köper du nån omvandlare ifrån det ena till det andra går det, men vetefan om det blir bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback