2005-03-22, 20:14
Medlem
1056s avatar
Eh, det där måste bara vara båg!
Jag gick journalistlinjen i samma klass som Daniel och instämmer i en jävla massa åsikter om hans "journalistik" och annat men någon tjuv är han inte.
För det första har han inte nerver till att göra något i den stilen. För det andra är det helt enkelt inte hans stil att hitta på något så urbota klantigt.

Nä, fram med förundersökningsprotokoll, häktningsframställan eller åtminstone en häktningsorder från en åklagare innan jag skall köpa den valsen!

Se till att ha täckning för dårskapen!
Citera
2005-03-22, 22:54
Medlem
Var har du hållit hus? Det var längesen vi konstaterade att hela historien var skitsnack...
Citera
2005-03-23, 06:33
Medlem
1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Var har du hållit hus? Det var längesen vi konstaterade att hela historien var skitsnack...
Ha ha ha... läste bara de första och fick sedan "skitsnacks-spader" och kände att jag ville svara omgående!
Det där med att någon skulle vaknat upp på Öland utan kläder och plånbok låter däremot mer som Daniel!
Citera
2005-03-23, 08:15
Medlem
Är det inte så föräldrar/syskon/vänner brukar säga om mördare i media? "Han är den sista som skulle mörda någon." "Han var så snäll och lugn" etc
Citera
2005-03-23, 08:42
Moderator
Humbugs avatar
Ingen har fortfarande kunnat bekräfta att denna historia är sanna, det är mycket besynnerligent, inte ens en lite tidningsartikeln?

Edit: Läste precis mina skrivfel och sitter här och garvar åt mig själv som en idiot. Jag låter dem stå kvar som ett varnande exempel...
Citera
2005-03-23, 11:38
Medlem
HGs avatar
Gör slag i saken

Skulle någon kunna PM:a mig hans personnummer så att vi kan få ett avslut på detta och verkligen få veta om det ligger någon sanning i tråden?
Citera
2005-03-23, 11:49
Medlem
P4iNs avatar
Nyllet var nyligen ner till Australien officiellt för att bevaka kronprinsessan Victorias besök i landet men han kanske avtjänade sitt straff därborta i den f.d. straffkolonin..?
Citera
2005-03-23, 11:52
Medlem
HGs avatar
Är han född i december 1976?
Citera
2005-03-23, 12:25
Medlem
crippas avatar
Pierre Daniel född i Johannes 26 december 1976
Citera
2005-03-23, 19:32
Medlem
HGs avatar
Jag ska kolla det dära så bra jag kan men det är viktigt att notera att man inte kan ta reda på om han har fått en anmälan på sig som sedan har lagts ner. Dom, åtal eller förundersökning kan man kolla och det är ju också ett tecken på att det är något allvarligt om det har kommit så långt.
Citera
2005-03-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag ska kolla det dära så bra jag kan men det är viktigt att notera att man inte kan ta reda på om han har fått en anmälan på sig som sedan har lagts ner. Dom, åtal eller förundersökning kan man kolla och det är ju också ett tecken på att det är något allvarligt om det har kommit så långt.

Vilken dåre som helst kan polisanmäla vem som helst för vad som helst. Det är vanligt förekommande. Stackars åklagare som dagligen får in en massa skitärenden.

Du måste bli dömd för att det skall bli offentligt.
Citera
2005-03-24, 21:53
Medlem
HGs avatar
Började kolla idag men fick inget resultat. det har sagts tidigare att brottet skulle ha skett mitt i stan och då är det i så fall ett fall för City polisen. Nu är det helg till och med måndag så vi får se vad tisdagen kan ge. trevlig PÅSK på er alla på Skvaller så länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in