Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-18, 14:59
  #121
Medlem
Har någon provat Portable Movie Maker?
Citera
2016-01-08, 13:24
  #122
Medlem
JackSm1ths avatar
Windows Movie Maker till Windows 10?
Är det hit http://windows.microsoft.com/sv-se/w...maker-download jag ska gå och ladda ner den till Windows 8.1?
Citera
2017-10-15, 19:51
  #123
Medlem
Tänkte ta och ladda ner Windows Movie Maker, men jag är inte alls kunnig om datorer. Förde första, är det gratis för det andra, när jag Googlar, kommer det olika länkar om nedladdning. Vilken kan man vara säker som är helt säkert, så man inte får något hot på datorn så som virus.

Tack på förhand!

Förövrigt: Hur kan man vara helt säker i framtiden? Det man Googlar, är det den säkra länka som alltid dyker upp toppen i Googlesökningens resultat?

Tack för svar!
Citera
2019-04-16, 06:38
  #124
Medlem
Vet inte om jag ska göra en ny tråd eller skriva här..
Håller på och sätter ihop en film (inget avancerat, filmklipp, bilder, musik och text) på windows movie maker. När filmen började bli lite längre 10 min+ (är nu uppe i drygt 20 min) så började programmet få allt svårare att öppna min fil. Vissa klipp behövde ladda (för evigt) och vissa fick gula varningstrianglar framför sig (som om de vore sönder) men gick att spela upp nästa gång jag öppnade eller till och med tidigare samma gång. Vad är det som händer? Kan inte ens fortsätta jobba nu för att programmet inte kan öppna min fil då den antingen "inte hittar filerna" eller att filerna "är sönder" fastän dom inte är det. Va fan liksom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback