Jag har så jävla svårt att tycka synd om idioter som denna clownen.
Är man korkad nog att tycka det är kul att slåss för sitt fattiga lag får man ta konsekvenserna.
Det är allvarligt om det handlar om oprovocerat våld mot en supporter med halsduk, skulle det däremot vara en grabb från någon av firmorna har de enbart sig själva att skylla, uppgjorda slagsmål bland vuxna män wtf. Ger man sig in i leken får man leken tåla och jag anser att detta inte har något nyhetsvärde!
Jag har så jävla svårt att tycka synd om idioter som denna clownen.
Är man korkad nog att tycka det är kul att slåss för sitt fattiga lag får man ta konsekvenserna.
Fast det framgår inte om det var oprovocerat eller om någon dispyt uppstod. Kanske en helt vanlig kille som gillade fotboll och inte alls var någon "clown" eller bråkstake eller hur?
Ja förhoppningsvis kanske han överlever, ja med permanenta skador för resten av livet. Ett liv som grönsak, sängbunden. Kostar absolut en massa stålar. Sen kan man hoppas att en sådan händelse får folk att lägga ner sitt jävla hjärndöda tramsande att leka tuffing så spar vi in på dom pengarna rätt snabbt i form av minskade poliskostnader i framtiden.
Win-win
Och kom inte med snacket att han betal skatt, så jävla mycket skatt betalar inte alla huliganer så det täcker upp för skiten dom ställer till med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!