Citat:
Ursprungligen postat av
cleovarnamnet
Ja, exakt så! Dessutom lik sin farfar, prins Philip.
Någon skrev att det fanns andra rödhåriga i familjen, och det finns det ju, men hyfsat ofta får faktiskt en mörkhårig förälder ihop med en ljushårig ett rödhårigt barn, har sett det hos flera. (Fast det kanske är någon gammal gen och inte ”mixen” som gjort det, som jag alltid inbillat mig.)
För övrigt är även Meghan och Harry lika. Samma ansiktsform (typ som en aubergine, bredare över käken än över tinningarna), samma näsa (titta på förlovningsfotot där de fotas i profil), liknande ögon. Komiskt hur vi ofta dras till någon som liknar en själv utseendemässigt när det kommer till drag.
Ja, väldigt lik sin farfar.
För att bli rödhårig behöver inte någon av föräldrarna vara det. Däremot måste båda bära på genen för rött hår. Och uppenbarligen gjorde de det. Så bär även Meghan på anlaget för rött hår kan det bli fler rödhåriga i familjen. Hon har ju fräknar oavsett om hon solar eller ej, så det kan ju vara ett tecken på att hon möjligtvis bär på anlaget.
Ja, jag har också tänkt på att båda har en slags uppnäsa i profil.
Citat:
Ursprungligen postat av
HeadsOn
Bruden ar biracial som det heter over there. Hur laga odds att kommande barnet prins/prinsessa ar svart som en *eger? Forsta afro i brittiska kungahuset

Det måste vara ovanligt att någon som är relativt ljus och hela 50% vit skulle få ett svart barn med någon som är 100% vit. Dessutom är hennes mamma troligtvis inte 100% svart. Få afro-amerikaner är det. Däremot kan barnen absolut bli krullhåriga eftersom Meghan har afrokrull.
Citat:
Ursprungligen postat av
bea67
Får Megan ett kontokort av hovet nu.så hon kan göra skönhetsbehand Li ngar flera dagar i vecksan
Ja, självklart får hon göra skönhetsbehandlingarna om hon vill det. Men hon verkar tämligen avslappnad när det gäller sånt. Korta och naturliga naglar, inga märkliga ögonbryn och hon vill inte att hennes fräknar ska sminkas över. Det som kan kosta mest är nog behandlingarna hon gör för att hennes hår ska vara rakt.