Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-22, 18:40
  #1
Medlem
Min "relation" (vi känner varandra, hänger, typ kompisar... men ändå inte) med en tjej som jag verkligen gillar har varit världens cirkus i känslor senaste månaderna.

Nu är jag fan less! Hon är sjukt spontan tjej och kan typ säga vad som helst; tex sms jag fick "vi drar på en weekend resa imorgon bara du och jag... är seriös". Men vet inte om hon driver med mig eller inte, eller bara testar mig. Ibland börjar hon prata seriösa känslor över sms helt hux flux. Sen kommer det dalar då det händer nada och hon dissar mig mer eller mindre, ibland i flera veckor.

Älskar henne ovillkorligt utan restriktioner över allt annat. Men det enda jag egentligen vill vara är en del av hennes liv, känna att vi hör ihop, att vi litar på varandra och kan dela varandras gläde och problem. Får jag bara vara en nära vän skulle jag nöja mig med det.

Men jag håller på att explodera om jag inte får utlopp för de här känslorna! Så nu överväger jag att bara skicka ett sms och skriva exakt allt jag velat säga.

"Hej sötis! Inte hört av dig på ett tag, saknar dig. Du vet att jag gillar dig! Vill bara inte att det ska komplicera saker så mycket. Jag vill att du ska veta att jag bara vill vara en del av ditt liv, vill vet hur du mår och att du kan känna att du litar på mig. Jag älskar dig och ja, jag är kramig! Men det är inte för att jag vill få av dig trosorna som alla andra killar antagligen utan för att du är det bästa jag vet PUNKT! Förutom att du är förtrollande vacker, att jag lever för ditt leende, att din ögon är stjärnorna som lyser upp min natthimmel så är du smart och rolig och du gör mig lycklig. Så enkelt är det och nu är det sagt. Hoppas du får en superfin Jul!"


Har försökt att hitta något tillfälle att få det sagt men det har verkligen inte funnits. Senast vi sågs så låg jag bara i timmar och tittade på henne när hon sov bredvid mig.

FB ladies; hur skulle ni reagera om ni fick ett sånt sms av en kille som ni inte kategoriserat ännu?

FEEBACK PLZ!
Citera
2011-12-22, 18:44
  #2
Avstängd
Ring och läs upp det i stället. Eller säg det till henne nästa gång ni träffas.
Att skicka sms är fegt när det gäller så starka känslor.
Citera
2011-12-22, 18:45
  #3
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CabanaBoy2

"Hej sötis! Inte hört av dig på ett tag, saknar dig. Du vet att jag gillar dig! Vill bara inte att det ska komplicera saker så mycket. Jag vill att du ska veta att jag bara vill vara en del av ditt liv, vill vet hur du mår och att du kan känna att du litar på mig. Jag älskar dig och ja, jag är kramig! Men det är inte för att jag vill få av dig trosorna som alla andra killar antagligen utan för att du är det bästa jag vet PUNKT! Förutom att du är förtrollande vacker, att jag lever för ditt leende, att din ögon är stjärnorna som lyser upp min natthimmel så är du smart och rolig och du gör mig lycklig. Så enkelt är det och nu är det sagt. Hoppas du får en superfin Jul!"


Har försökt att hitta något tillfälle att få det sagt men det har verkligen inte funnits. Senast vi sågs så låg jag bara i timmar och tittade på henne när hon sov bredvid mig.

FB ladies; hur skulle ni reagera om ni fick ett sånt sms av en kille som ni inte kategoriserat ännu?

FEEBACK PLZ!

jag hade nog börjat med bara det fetmarkerade om jag var du. självklart är det bättre att ta sånthär IRL men om du nu vill skicka ett sms så ta det lilla lugna. nu utgår jag från mig själv men jag hade inte uppskattat en sån novell. däremot hade jag blivit glad av det fetmarkerade, och svarat. om hon gillar dig tillbaka, så lär du märka det på sms-konversationen och då kanske det kan vara aktuellt med att fortsätta skriva som du tänkte... men undvik orden "jag älskar dig"
Citera
2011-12-22, 18:45
  #4
Medlem
Ostkroks avatar
Det du söker efter är en knuff i ryggen så du får iväg det där sms:et, och vet inte riktigt hur jag ska kunna ge dig den, *knuff*.

Sen kan jag ju backa upp det med att det ser ut som ett sms som vilken tjej som helst skulle smälta av och t.o.m. bli lite våt i trosan, så kör på!
Citera
2011-12-22, 18:45
  #5
Medlem
partygniiids avatar
Om hon plötsligt dissar dig i flera veckor, så har hon förmodligen något annat som pågår i livet. Kanske är hon på G med en annan kille?

Helt ärligt, om jag vore du skulle jag inte spela ut alla kort på en gång. Dessutom är det lite väl puttinuttigt det du tänkte skriva?
Som sagt spela inte ut alla dina kort, du kommer inte längre att vara spännande.
Citera
2011-12-22, 18:46
  #6
Medlem
Smsa det!!

Så jävla gulligt och romantiskt. Väl skrivet.

Berätta hur det gick sen!

Citera
2011-12-22, 18:48
  #7
Medlem
Gillar tjejen dig mer än bara som en vän så kommer hon antagligen bli riktigt glad. Men risken finns att hon kan ta avstånd. Visserligen är det gulligt det du skriver, något annat kan jag inte säga. Visserligen känner jag inte henne men hon kanske bli helt till sig för att det är så långt, så ärligt och en massa på en och samma gång. Men, vad vet jag. Det du skriver är fint!

Dock om hon inte har några såna känslor för dig så kanske det blir lite pinsamt mellan er. Hon kanske inte svarar alls på det.

Men ja.. hur som helst. Jag håller tummarna för att tjejen gillar dig! God jul!
Citera
2011-12-22, 18:49
  #8
Medlem
Leckies avatar
Hahaha, skicka inte de där är du snäll.
Citera
2011-12-22, 18:58
  #9
Medlem
skicka det där!! att du inte vill komma innaför hennes trosor verkar lite skumt att säga.. men kom igen! jag lovar att hon kommer bli väldigt glad!
Citera
2011-12-22, 20:23
  #10
Medlem
huggybares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leckie
Hahaha, skicka inte de där är du snäll.
Haha. TS, inget gott kan komma av att skicka det där meddelandet. Du låter ju som en toffel innan ni ens är ett par!
Citera
2011-12-22, 20:26
  #11
Medlem
Charlatanens avatar
Den snabbaste vägen till en flickas hjärta går in under hennes trosor så skickar du det där tramset så kommer hon fortsätta leka med dig som en liten hundvalp. Tryck i alla fall på'na först innan du sms:ar ditt innersta väsen.
Citera
2011-12-22, 22:11
  #12
Medlem
Clayton80s avatar
Jag vet inte vad dom har i dricksvattnet nuförtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback