Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-21, 11:11
  #1
Medlem
Alla tjejer jag har, låter jag sitta vid min dator. Där loggar de in på Facebook och Hotmail. Det dom inte vet är att jag installerat en Keylogger som sparar deras lösenord åt mig. Sen när det tar slut loggar jag i smyg in på alla deras konton och följer deras liv.

Så här har jag gjort i flera år. Jag har säkert 10 ex-flickvänner jag följer. Allt från att kolla deras Hotmail till att läsa deras Facebook - från deras eget konto. Har till och med en lista med "bra att veta" om varje tjej, t.ex. vilka webbläsare dom använder eftersom att på Facebook kan man se från vilka IP-nummer man loggat in från samt webbläsare.

Finns så mycket spännande att läsa, massvis med hemligheter om deras liv. T.ex. gynekologbesök, bekräftelsemail angående dildoköp, löner - ja det har till och med hänt att de hängt på diverse konstiga sidor som de nog inte vill stå för. Och det vet jag om! Nu kanske ni tror "va fan har ni du inte kommit över dina tjejer än!" - nej nej. Så är det absolut inte. Jag har kommit över alla. Det är bara det att jag är en otroligt nyfiken människa som söker spänning. Och spänning får jag verkligen av att ha tillgång till deras privatliv.

Jag bryr mig inte ett dugg över att dom träffar andra killar. Det är just dessa moments då dom gör något spännande, t.ex. bokar tid hos barnmorskan för att dom fått svamp i underlivet eller liknande. Haha eller när dom hänger på någon sjuk sida och skriver skumma saker. En del av dessa har till och med varit otrogna mot sina pojkvänner och det har jag upptäckt via Facebook och Hotmail, genom exempelvis bilder eller bara text. Och vid alla spännande tillfällen så brukar jag ibland ladda upp med chips, dipp och några kalla öl och bara sitta och åtnjuta mig det jag finner.

Har även tillgång till andra personer som jag inte känner som jag följer.


Detta är mitt nöje!
Citera
2011-12-21, 11:18
  #2
Medlem
Moffins avatar
Jag måste säga att detta kändes lite udda eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska ställa mig till detta.

Jag kan förstå att det är spännande, jag är själv extremt nyfiken av mig och gillar skvaller och liknande.

Ena sidan så är det rent moraliskt fel att du inkräktar så på någon annans privatliv, å andra sidan om du inte säger ett knyst till någon om vad som står där utan allt förblir helt "privat" och du själv inte mår psykiskt dåligt av detta så gör du ju egentligen ingen skada.

Jag tänkte säga åt dig att sluta med dumheterna men jag kom på att jag egentligen saknar bra argument. Möjligtvis kanske detta är dåligt för dig fast du själv inte inser det, vafan vet jag..
Citera
2011-12-21, 11:18
  #3
Medlem
Och vi ska diskutera vadå? Hur tråkigt du måste ha det eller hur sjuk du är som måste spionera på dina ex?
Citera
2011-12-21, 11:18
  #4
Medlem
prismahs avatar
Gör du detta för att känna ett psykiskt övertag gentemot dina ex-flickvänner eller? Känns faktiskt lite overkill att sitta o stalka dem speciellt när du säger att du kommit över dem och söker spänning. De måste ju finnas andra sätt du kan söka spänning på?
Citera
2011-12-21, 11:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Detta är mitt nöje!

Ja, det låter helfestligt att sitta hemma framför skärmen och dippa och knäcka en kall när man läser om exets underlivssvamp. Helfestligt.
Citera
2011-12-21, 11:21
  #6
Medlem
Yollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
vid alla spännande tillfällen så brukar jag ibland ladda upp med chips, dipp och några kalla öl och bara sitta och åtnjuta mig det jag finner.

Har även tillgång till andra personer som jag inte känner som jag följer.


Detta är mitt nöje!
HHHHahahahahhahahahahhahahaha, detta är riktigt bra. Jag är otroligt nöjd med dig. Hall of fame, direkt.
Citera
2011-12-21, 11:22
  #7
Medlem
partygniiids avatar
Förstår inte hur det kan vara spännande att dom har kontakt med en barnmorska?
Citera
2011-12-21, 11:22
  #8
Medlem
nikkiiisixs avatar
Du är lite skadad. Samtidigt måste jag säga att det är ett genialiskt drag. Snacka om underhållning!
Citera
2011-12-21, 11:23
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partygniiid
Förstår inte hur det kan vara spännande att dom har kontakt med en barnmorska?
Det är väl det närmaste han kan komma en fitta antar jag.
Citera
2011-12-21, 11:23
  #10
Medlem
Clayton80s avatar
På nåt sätt är jag inte förvånad över att du har så många ex-flickvänner.
Citera
2011-12-21, 11:28
  #11
Medlem
Miiiiias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Det är just dessa moments då dom gör något spännande, t.ex. bokar tid hos barnmorskan för att dom fått svamp i underlivet eller liknande.

Det låter fantastiskt spännande! Jag menar, vem får inte en kick av att någon har svamp i underlivet? Fram med popcornen!

Det jag undrar över är om du "stalkar" dem när du är tillsammans med dem? Det verkar lite av din text som att du går in i dina förhållanden med tanken att "det kommer ta slut snart", är det inte lite destruktivt för förhållandet?

Men kör på, så länge du inte använder något emot dem, eller sprider vidare deras privata konversationer.

Själv ska jag sätta mig och byta lösenord igen! :P
Citera
2011-12-21, 11:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miiiiia
Det låter fantastiskt spännande! Jag menar, vem får inte en kick av att någon har svamp i underlivet? Fram med popcornen!

Det jag undrar över är om du "stalkar" dem när du är tillsammans med dem? Det verkar lite av din text som att du går in i dina förhållanden med tanken att "det kommer ta slut snart", är det inte lite destruktivt för förhållandet?

Men kör på, så länge du inte använder något emot dem, eller sprider vidare deras privata konversationer.

Själv ska jag sätta mig och byta lösenord igen! :P


Nja oftast brukar jag inte stalka dom när jag är ihop med dom. Men någon gång har det hänt. En tjej jag hade en gång skrev på något forum att hon älskade fötter och att få sina fötter avsugna, men att hon aldrig vågat säga det till sina killar. Och efter att jag läst det så sög jag av hennes fötter under sexakten. Jävlar vad kåt hon blev. Men jag sa aldrig att jag fått reda på detta via hennes mail
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback