Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-18, 13:15
  #1
Medlem
Tjenare.
På senare tid har Scooby1961 kanal spelas dagligen. Han videos är väldigt inspererande, även Scooby som person. Vad jag fått intrycket vem Scooby är, en soft 50årig snubbe som bor söder ut, spenderar sina dagar på träning och ladda upp youtube-videos.

Såg att det fanns lite information på hans hemsida, men vill veta mer!


Vad vet ni om honom?
Tack på förhand.
Citera
2011-12-18, 13:17
  #2
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av town
Tjenare.
På senare tid har Scooby1961 kanal spelas dagligen. Han videos är väldigt inspererande, även Scooby som person. Vad jag fått intrycket vem Scooby är, en soft 50årig snubbe som bor söder ut, spenderar sina dagar på träning och ladda upp youtube-videos.

Såg att det fanns lite information på hans hemsida, men vill veta mer!


Vad vet ni om honom?
Tack på förhand.

Han är fett skönt, inte bara det han stödjer mina saker i sina filmer. Har du tittat in hans sida?
Citera
2011-12-18, 13:18
  #3
Medlem
sireminis avatar
Han snackar extremt mycket strunt och har i många fall inga belägg för sina påståenden.
Jag kan då omöjligt lyssna på honom. Hans röst är den mest irriterande jag varit med om.
Citera
2011-12-18, 13:20
  #4
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siremini
Han snackar extremt mycket strunt och har i många fall inga belägg för sina påståenden.
Jag kan då omöjligt lyssna på honom. Hans röst är den mest irriterande jag varit med om.

Ok lista det strunt han har sagt hittils då?
Citera
2011-12-18, 13:22
  #5
Medlem
vem som helst kan klippa sig "skön" med video. Han är väl ok. Men inte helt friskt att lägga upp en massa videos på sig själv i bar överkropp och mössa.

tycker scott hermann överlag ger bäst tips på youtube
Citera
2011-12-18, 13:25
  #6
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinyo
vem som helst kan klippa sig "skön" med video. Han är väl ok. Men inte helt friskt att lägga upp en massa videos på sig själv i bar överkropp och mössa.

tycker scott hermann överlag ger bäst tips på youtube

Scott Herman suger åsne balle, han gör inte ens övningarna rätt han tar i med rörelse kraft....så han fuskar.
Citera
2011-12-18, 13:36
  #7
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Länk?
Citera
2011-12-18, 13:38
  #8
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Länk?

Frågar du mig eller?
Citera
2011-12-18, 13:43
  #9
Medlem
Dreass avatar
Både Scott och Scooby snackar massa gojja! Men det är väl bara att kolla på dagens samhälle, folk är ju hur lättpåverkade och okunniga som helst, då lockar den typen av personligheter.
Citera
2011-12-18, 13:44
  #10
Medlem
Scooby är väl helt okej. Dock tycker jag att man tröttnar efter de första 2 videorna och måste sedan ha ett uppehåll en längre period för att orka med att kolla en hel video. Men hans tips är väl helt okej, enkla och bra för nybörjare för att komma igång och lära sig grunderna.
Citera
2011-12-18, 13:44
  #11
Medlem
sireminis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorfiusBaltzar
Ok lista det strunt han har sagt hittils då?
Kommer inte ihåg så bra, brukar inte kolla på videorna om jag inte ser på någon diskussion om att det är något konstigt i hans video. Klarar inte av hans videos som sagt. Två som jag minns nu hade många fel är videon om efterförbränning, om kondition och styrketräning och att han alltid förespråkar extremt strikt utförande och att allt annat är fel.
Citera
2011-12-18, 13:48
  #12
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siremini
Kommer inte ihåg så bra, brukar inte kolla på videorna om jag inte ser på någon diskussion om att det är något konstigt i hans video. Klarar inte av hans videos som sagt. Två som jag minns nu hade många fel är videon om efterförbränning, om kondition och styrketräning och att han alltid förespråkar extremt strikt utförande och att allt annat är fel.



Du gjorde så att jag skäms för vara människa......

Det är ju självklart att det är super viktigt att man är noga med utförandet, teknik är en av dom viktigaste sakerna som finns spelar ingen roll om det är samhället, bilar, styrketräning, kampsport, osv.

Nästan gång du ska snacka skit kom med någonting istället för massa rappakalja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback