Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 05:28
  #157
Medlem
Svantevits avatar
Använde upp ett par flaskor som tonåring tills jag en gång fick kraftig klåda och irritation när jag använde en ny flaska. Jag minns inte färgen på den. Vit eller röd tror jag. Har aldrig drabbats av någon annan allergi i hela mitt liv, så jag vet inte vad som hände. Kanske råkade få en flaska som blivit fel? Hur som helst har jag aldrig köpt dd efter det.
Citera
2018-02-18, 05:41
  #158
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Använde upp ett par flaskor som tonåring tills jag en gång fick kraftig klåda och irritation när jag använde en ny flaska. Jag minns inte färgen på den. Vit eller röd tror jag. Har aldrig drabbats av någon annan allergi i hela mitt liv, så jag vet inte vad som hände. Kanske råkade få en flaska som blivit fel? Hur som helst har jag aldrig köpt dd efter det.

Dubbeldusch finns tydligen kvar på marknaden, har inte sett det på flera år, känns så mycket 80-tal så det skriker om det. Wash and Go var väl den internationella varianten på samma tema, "två flaskor i duschen, inte jag"..

Duger bra till att tvåla in sig med, men knappast till håret. Okej kanske när man gick på högstadiet efter gympan, men inte till "vuxet hår". Irriterar hårbotten, som de flesta andra "allroundtvålar".
Citera
2018-02-18, 08:03
  #159
Medlem
DoktorNos avatar
Felet med Dubbeldusch är att det luktar illa och torkar ut både skinnet och håret.

Själv föredrar jag Dove och deras produkter för män, särskilt då den gröna "Extra Fresh". Både duschtvålen och schampo/balsam-kombon är bra. Särskilt dyrt är det inte heller
Citera
2023-07-28, 11:23
  #160
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Du uppfattas som en snåljåp. "Dubbeldusch?" det var de värsta
Är du säker på att det inte står Eldorado på den också

Hursomhaver.... Trivs du med den så skit i vad andra tycker!
De luktar faktiskt gott om man köper en speciell sort.

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Felet med Dubbeldusch är att det luktar illa och torkar ut både skinnet och håret.

Själv föredrar jag Dove och deras produkter för män, särskilt då den gröna "Extra Fresh". Både duschtvålen och schampo/balsam-kombon är bra. Särskilt dyrt är det inte heller

Jag tycker den doftar skönt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback