Citat:
Ursprungligen postat av felia
Att en förintelsetroende som dig, ljuger och förvanskar vedertagen fakta helt obesvärat säger en del om vilka svin vi har att göra med. Då det inte finns några fakta som styrker förintelsen kan du ta och redogöra för dessa än att sitta och svamla en massa dynga om och om igen.
Då tar jag samma lektion ännu en gång med dig, fast du fått den väldigt många gånger tidigare, men kunskap och minne är ju inte din starka sida här i livet....
Då förintelsen ÄR ett accepterat och vedertaget historiskt faktum, så är det så att det FINNS fakta och bevis som man anser styrker detta, annars hade det inte blivit ett vedertaget historiskt faktum.
Har DU eller andra stollar åsikter om detta, och tycker att det är fel, så är det ERAT ansvar att kunna lägga fram godtagbara bevis som styrker eran åsikt/tes, klarar ni inte det så får ni heller inget gehör för era klagomål och det ruckar därmed inte förintelse som ett historiskt vedertaget faktum.
De bevis som förintelsen vilar på, har alltså hittills visat sig vara oändligt mycket hållbarare än de påståenden som ni förintelseförnekare vilset kastar fram.
VI behöver alltså INTE bevisa förintelsen en gång till, då den reda ÄR bevisad. Utan det är ni förintelseförnekare som måste kunna styrka och bevisa era påståenden, och det har ni ännu inte klarat av att göra trots att ni i 60 år har gastat om att ni minsann har bevis.
Och jag ljuger eller förvanskar inget, jag lägger bara fram vad andra seriösa historiker och forskare har kommit fram till. Jag förstår dessutom vad det är för skillnad mellan att blanda saft till 1 person och till flera hundra, vilket inte du fattade något av..... Koncentration och PPM du vet, svåra grejor som du inte begriper nåt av men ändå påstår både det ena och andra om Zyklon B.....