Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-17, 10:29
  #1
Medlem
ANG. NO FORGIVENESS

Det har talats en hel del om gruppen "No Forgiveness" som påstods supporta Outlaws MC.

Det har skrivits en hel del om No Forgiveness i en annan tråd, men denna är dock låst. Därför följer här en del information om organistationen och dess struktur - skriven av människor som bor i samma lilla stad som "gänget", och även spenderat tid i skolan med några av medlemmarna.

Därför följer här lite "FAQ" om No Forgiveness - tagen ifrån verkligheten.

No Forgiveness supportade aldrig Outlaws MC på riktigt, men de hade kommit över supportertröjor, skapat en hemsida ( gratisdomän dessutom ) och utgav sej för att göra det.

Dock hade de skrivit i Outlaws MC`s GB och bett om att få bli länkade - utan någon som helst respons.

De var alltså ingen erkänd och officiell support till OMC. Det var bara något de hittade på själva.


Gruppen som startade i Sandviken runt 2007 upplöstes hösten 2008. Sedan dess har ingen sett till dem. Innan dess syntes de ofta till - i sina röd/svart/vita NF-tröjor alt. svartvita Support OMC t-shirts när de gick omkring i Sandviken / Gävle. De flängde även runt ett tag i Alfta, Bollnäs, Ljusdal, Los och Söderhamn.

Förutom Support OMC t-shirts använde de egna upptryckta hoods som var *trumvirvel* svart - med en vit skull som logga, och "NO FORGIVENESS" skrivet i röd text ovanför loggan.

No Forgiveness bestod av 4 medlemmar.

För er som har sett bilderna så känner ni nog igen personligheterna:

- En brat-neger på en balkong i NF hoodtröja med stirrig tjackblick, född 1987.

- En fjantskalle i 20-årsåldern iklädd Support OMC t-shirt och solbrillor promenerande på en gata med en pizzakartong i handen.

- En flinande överviktig kille i tubsockor som poserade i en soffa med en halväten pizza och några folköl på bordet.

- En autistisk 12-årig pojke ( som hoppade av gänget på anmodan av sin mamma ) tveksamt om han överhuvudtaget var med på något av korten.

Hur gick det sedan för No Forgivenessmedlemmarna då ? Här kommer all information från "026" om dessa klantarslen ! Enjoy:

På deras hemsida kunde man se att de öppnat nya "chapters" runt om i landet, med löjliga kommentarer till följd som t.ex "fan vad nice det nya chaptret är". Det låter som om de talade om en level på CS, typ...

Det enda kända "chaptret" var dock Sandviken. Tveksamt om de lyckats öppna flera med tanke på medlemsantalet ( 4 st ).

De hade inga motorcyklar, deras fordon var en vit/rosa Yamaha DT50R och en brun Fiat Regatta ( som senare ersattes av en röd BMW 518 -1988 ). De förblev dock inte bilburna särskilt länge - den enda som hade körkort var brat-negern, och han blev av med det p.g.a drograttfylla sommaren 2008.

Själva strukturen är inte helt känd men det är fastslaget att Brat-negern var gängets överkucku, och han är sedan tidigare dömd för flertalet brott, därbland: Försök till misshandel, försök till stöld, ringa narkotikabrott i form av eget bruk och bedrägligt beteende. Tjockisen är dömd för snatteri och förargelseväckande beteende. Övriga medlemmar är / var ostraffade.

Gänget nådde dock inga stora framgångar. En polare köpte tjack av dem, som var totalt sönderslaget, vilket resulterade i en spövända för brat-negern...

Fåntratten i 20-årsåldern med pizzakartongen i handen hemmahörande i Valbo ( aka "Apan" ) blev nerslagen av en tjock 14-årig kille utanför ICA Supermarket Björksätra i Sandviken inför en månghövdad publik, varefter han hoppade av.

Hela No Forgiveness var ute och sprang runt med brat-negern i spetsen, påtända som as på fultjack ( vem har förövrigt sett en neger på tjack ?? ) i Sandviken - Björksätra en sommarnatt 2008 när en bil stannade och 3-4 killar i 20-30 årsåldern hoppade ur, stoppade brat-negern och tvingade honom att klä av sej naken - mitt ute på vägen, vilket han också gjorde.

Alla de andra medlemmarna försvann som en avlöning och stod och glodde bakom ett sophus medans Brat-negern strippade på kommando. Vi som kom förbi och fick äran att se det hela "live" skrattade gott...

Brat-negerns supporterkläder - hoodtröja med NF`s logga, jeans och kalsonger ( Y-front, dessutom ) låg länge kvar i diket...

Brat-negern blev även bötfälld ( av vem / vilka tänker jag inte gå in på ) , golade och har flytt fältet och lever nu under skyddad identitet.

Tjocksmocken i tubsockorna har vi ingen vidare info om, men vi utgår från att även han gav sej av efter att autistungen, pizzatönten och brat-negern hängde av sej tröjorna. Ingen har sett till honom längre.

Efter No Forgiveness fall har brat-negern utgett sej för att supporta andra MC-gäng, därav b.la Bulldogs och Solidos. Även flera, men exakt vilka är dock oklart så därför låter jag det vara osagt...

Så nu hoppas vi att alla som har / har haft frågetecken runt No forgiveness har fått information så ni är nöjda...

( Till Moderator: Jag startade denna tråden då tråden om No Forgiveness tyvär är låst, och jag vill skriva om det separat då de faktiskt INTE supportar Outlaws MC )
Citera
2011-12-17, 11:33
  #2
Medlem
enprocents avatar
Va bra nu vet vi hur det låg till med "gänget" som ingen brydde sig om , och eftersom dom nu inte verkar finnas kvar så kan vi låsa tråden tycker jag
Citera
2011-12-17, 12:11
  #3
Avstängd
Riktigt tung maffia support yo outlaws har brorsan
Citera
2011-12-18, 01:57
  #4
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicwings
Riktigt tung maffia support yo outlaws har brorsan

Men nu supportade dom ju aldrig Outlaws MC.

Outlaws MC är världens största och mäktigaste MC-gäng, jag kan aldrig i mitt liv tänka mej att de skulle ta upp dessa efterblivna wannabe`s som någon supporterklubb...
Citera
2011-12-18, 04:55
  #5
Medlem
Nej jag skrev ju det att No Forgiveness har ALDRIG supportat OMC på riktigt !!

Bara något skit som Neger-Pet*r hittade på för att spela häftig !!
__________________
Senast redigerad av EB-TERROR 2011-12-18 kl. 04:59.
Citera
2012-01-05, 19:41
  #6
Medlem
Narcocorridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Va bra nu vet vi hur det låg till med "gänget" som ingen brydde sig om , och eftersom dom nu inte verkar finnas kvar så kan vi låsa tråden tycker jag
Måste vara hemskt att glömmas bort innan man ens har hunnit blivit kända.

En fråga till nån som är insatt.

"No forgivness - The Trinity"

The Trinity betyder treenigheten va?
Vad menas med det namnet i detta sammanhang?
__________________
Senast redigerad av Narcocorrido 2012-01-05 kl. 20:11.
Citera
2012-01-17, 08:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narcocorrido
En fråga till nån som är insatt.

"No forgivness - The Trinity"

The Trinity betyder treenigheten va?
Vad menas med det namnet i detta sammanhang?

Treenigheten - De tre förenade.

De gick även under öknamnet "Dom tre musketörerna".

Tre individer som gjorde sej kända för div. klantigheter och häcklades rejält i en annan tråd här på FB som numera är låst...

No Forgiveness bestod ju av tre medlemmar ( Om du bortser från den gravt förståndshandikappande pojken som försvann lika fort som han joinade gänget )
__________________
Senast redigerad av EB-TERROR 2012-01-17 kl. 08:25.
Citera
2012-01-17, 10:48
  #8
Medlem
MrMjoelkes avatar
Fantastisk tråd!

https://www.flashback.org/t658712 här är den gamla tråden btw, mkt rolig läsning!

Har du dom episka bilderna på legenderna från Alfta?
Citera
2012-01-17, 13:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMjoelke
Fantastisk tråd!

https://www.flashback.org/t658712 här är den gamla tråden btw, mkt rolig läsning!

Har du dom episka bilderna på legenderna från Alfta?

Vet inte, dom borde väl gå att få tag i tycker man !!

Men här är ialla fall länk till före detta presidentens FB:

http://www.facebook.com/profile.php?...8139434&ref=ts

Så så här såg han ut, mannen som ledde No Forgiveness !!
Citera
2012-01-17, 22:27
  #10
Medlem
Narcocorridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EB-TERROR
Treenigheten - De tre förenade.

De gick även under öknamnet "Dom tre musketörerna".
Hahahaha Ungefär som när Dano Acar kallade sig för Djengis Kahn för fan. Klassiker.
Citera
2012-01-17, 23:20
  #11
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Varför skulle negerpeter ha skyddad identitet för ha golat?

Är det sant att han är gift?
Citera
2012-01-19, 12:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Varför skulle negerpeter ha skyddad identitet för ha golat?

Är det sant att han är gift?

För att han golade dit TUNGA snubbar !!

Jag tror det är sant att han är gift
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback