Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-15, 20:24
  #1
Avstängd
Hej flashback!

Jag har bestämt mig, jag ska bli någorlunda smal till sommaren.
Igår köpte jag två 300gram chips Sourecream med två dilldipp och två st 2l cocacola.

Idag blev det bara en påse med dipp för idag började jag träna.

Då jag aldrig tränat tidigare så börjar jag lugnt.
Armar: 5 armhävningar, vila 5 minuter sen 4 armhävningar,vila 4 min, 3 armhävningar, vila 3 min, 2 arm, vila 2, sen en armhävning och vila en minut.

Det var allt jag orkade. Är helt slut för idag.

Imorgon blir det mage. Jag kommer skriva i bloggen varje dag så titta in ni med. Kommer att lägga upp foton på min kropp imorgon så ni ser min utveckling.

Dags för käk. och dusch.

Må väl för det gör jag.

Mvh nästa Arnold?
Citera
2011-12-15, 20:37
  #2
Medlem
ktorums avatar
Häftigt "Djurgårdar'n!"
Önskar dig stort lycka till och som tips på vägen tycker jag du skall plocka upp lite andra profiler här inne som gjort ungefär samma resa med fantastiska resultat!
Kika lite runt så hittar du dem!
Citera
2011-12-15, 21:47
  #3
Medlem
StarkeAdolfs avatar
Önskar dig all lycka till!!
Citera
2011-12-15, 22:03
  #4
Medlem
Kroesmanns avatar
Härligt att du har bestämt dig!

De första dagarna är enkla, så du får se till att njuta så mycket du kan i psyket för rent fysiskt kommer du att ha en hård resa!

Lycka till och välkommen in i sekten!
Citera
2011-12-15, 22:03
  #5
Medlem
Galetnices avatar
Tjenare! Vad kul att du bestämt dig för det, skulle dock rekommendera dig att gå ut på promenader för att bränna lite kalorier, viktminskning handlar ju trots allt om att ligga på en lägre mängd kcal än din vanliga mängd kcal/dag.

Önskar dig all lycka!
Citera
2011-12-15, 22:34
  #6
Medlem
Pankreatits avatar
Jag det var ju en smula dålig vikt/längd ratio
Nä, men fan kör hårt! Promenader är nog att föredra framför armhävningar till att börja med som Galetnice skrev. Gym kommer att gynna dig också, men man kan inte göra mer än vad man orkar.
Har du bestämt dig kommer du lyckas, velar du kommer du troligen inte det.

Lycka till för fan!
Citera
2011-12-15, 22:46
  #7
Medlem
kaspens avatar
Lycka till!!!
Citera
2013-05-03, 21:22
  #8
Avstängd
Sådär ja, nu till träningspass nr 2: 6 armhävningar, vilade 6 min, 5 sit-ups, vila 5 min, 5 armhävningar, 4 sit-ups.

Första (förra) träningspasset verkar inte ha givit resultat då jag gått upp 10 kg....men men, bara köra på.
Citera
2013-05-03, 23:03
  #9
Medlem
Pankreatits avatar
Rätt åt dig.
Citera
2013-05-03, 23:53
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Rätt åt dig.

Varför?
Citera
2013-05-04, 00:47
  #11
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFsthlm
Varför?
För jag tror du trollar..
Citera
2013-05-04, 01:31
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
För jag tror du trollar..

Nej, men jag önskar dock att jag gjorde det.
Grejen är den att när den här tråden skapades så var motivationen på topp....i en dag, nu vill jag börja träna igen, och det har jag gjort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback