Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-31, 20:33
  #13
Medlem
Megafailures avatar
Bra tips med djungeltrumman där, thanks!

Ja ikväll sitter man inne och häckar, man skulle dratt ut om inte alla skall ha sina förbenade parmiddagar och familjemys, getting to old for this crap, just give me a freaking beer.
Citera
2016-12-31, 17:59
  #14
Medlem
Mamarketels avatar
Är det någon som vet något bra ställe man kan se fyrverkerierna i Göteborg, där det helst inte finns allt för mycket babbar och skrikiga ungdomar? Gärna med utsikt om det finns.
Citera
2016-12-31, 20:36
  #15
Medlem
BrodRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Är det någon som vet något bra ställe man kan se fyrverkerierna i Göteborg, där det helst inte finns allt för mycket babbar och skrikiga ungdomar? Gärna med utsikt om det finns.

Finns ett ställe som heter slätten. Mycket bra utsikt över staden och när jag var där för flera år sedan var det väldigt många där vid tolvslaget med raketer.
Citera
2016-12-31, 20:49
  #16
Medlem
Mamarketels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrodR
Finns ett ställe som heter slätten. Mycket bra utsikt över staden och när jag var där för flera år sedan var det väldigt många där vid tolvslaget med raketer.
Tack för tipset! Vet du vad det är för klientel som rör sig där? Inte massa pundare och annat löst folk hoppas jag?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback